آنچه روس ها در تلویزیون دیدند خائن و & قهرمان مسلم& .

با نگاهی به گذشته به یک راهپیمایی مزدوران که تا 125 مایلی مسکو رسید، حتی یکی از مشهورترین چهره های رسانه دولتی روسیه مجبور شد بپذیرد که هفته “سختی” بوده است.

اما دیمیتری کیسلیوف، مجری تلویزیون، رویدادهای دراماتیک هفته – شورش نیروهای مزدور واگنر، دو سخنرانی خشم آلود رئیس جمهور غایب روسیه، و تبعید ناگهانی رهبر واگنر – را به دلایلی برای جشن و پایکوبی تبدیل کرد، علیرغم اینکه این مهم ترین چالش برای حکومت رئیس جمهور ولادیمیر وی. پوتین در سال های اخیر بوده است.

آقای او گفت: «از یک طرف، این آشکارا یک خیانت بود. کیسلیوف در اوایل ژوئیه در برنامه “اخبار هفته”، برنامه سیاسی شاخص روسیه در تلویزیون دولتی روسیه گفت. از سوی دیگر، اتحاد مردم و همه سطوح قدرت در اطراف رئیس جمهور روسیه را نشان داد».

آقای. او گفت که پوتین در واقع روز را نجات داده است.

کرملین خود آقای. پوتین یکی پس از دیگری ظاهر می‌شود و او را با تصاویر پیروزمندانه در این هفته احاطه کرده است، حتی اگر در بیشتر شورش‌ها دور از چشم بود و اجازه داده بود رقابت‌ها برای ماه‌ها به طور علنی بین آقای پوتین تشدید شود. پریگوژین و رهبران نظامی روسیه.

رسانه های دولتی روسیه و وبلاگ نویسان دلسوز به سرعت از آقای . عجله ظاهر شدن پوتین برای نشان دادن او به عنوان یک مرد مردمی، با برخی از آنها حتی به ندرت دیده می شود که رئیس جمهور نزدیک به مردم ظاهر شود. (بیش از سه سال است که کرملین یک “منطقه تمیز” در اطراف رئیس جمهور ایجاد کرده است، و مردم را مجبور می کند قبل از نزدیک شدن به او قرنطینه شوند، و او حتی رهبران جهان را در برخی از جلسات دور نگه داشته است.)

اما بعد از آقای پوتین برای ارتقای فرصت های گردشگری در قفقاز به داغستان سفر کرد. کیسلیف گفت که رئیس جمهور در یک لحظه “بسیار احساسی” “به وضوح به سوی مردم کشیده شد”. یک گزارشگر تلویزیون دولتی، پاول زاروبین، تصاویری لرزان از تلفن همراه و تفسیر درخشان ارائه کرد.

کرملین بعداً اعلام کرد که آقای. پوتین در واقع تنها چند روز پس از شورش یوگنی وی. پریگوژین، رهبر مزدوران واگنر را ملاقات کرده بود. اما در حالی که رسانه های دولتی رئیس جمهور را به عنوان یک قهرمان محبوب معرفی کرده بودند، آقای. پریگوژین به عنوان یک خائن معرفی شد که منیت و طمع او را به چالش با ارتش، دولت و شخص رئیس جمهور سوق داده بود.

آقای. کیسلیوف گفت که آقای. پریگوژین برای پول “دیوانه شد” و این گمانه زنی را ایجاد کرد که رهبر مزدور قرار است قراردادهای پرسود وزارت دفاع را برای تجارت دیگر خود از دست بدهد: خدمات غذایی. و مجری تلویزیون او را با چندین شورشی دیگر در تاریخ روسیه مقایسه کرد – فقط به مواردی اشاره کرد که به شکست های وحشتناک ختم شدند.

سارا کر تولید کمک کرد.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما