تعطیلات پریانکا چوپرا در لیورپول جایی که خانواده، عشق و & جادو& با هم برخورد می کنند اخبار مردم

زوج قدرتمند پریانکا چوپرا و نیک جوناس علیرغم مشغله هایشان، به دلیل اولویت دادن به زمان باکیفیت با عزیزانشان شناخته شده اند. چه دخترشان باشد، چه خانواده بزرگ یا دوستان صمیمی، این زوج همیشه برای آنها جا باز می کنند و حضور فعال آنها در شبکه های اجتماعی نشان می دهد. به تازگی، آنها یک سفر کوتاه خانوادگی به لیورپول، انگلستان را آغاز کردند. پریانکا چوپرا چندین عکس از سفر به لیورپول را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که نشان می دهد همه آنها روزی آرام و لذت بخش داشته اند.

در این تصاویر، پریانکا توسط همسرش نیک جوناس به همراه دخترش مالتی ماری چوپرا جوناس، مادر مادو چوپرا، مادرشوهر دنیس جوناس، پدرشوهر پل کوین جوناس و بهترین دوستش تامانا دات همراه است.

آنها با هم ژست می گیرند و جوهر پیوند نزدیک خود را به تصویر می کشند. یک لحظه به خصوص دلگرم کننده نشان می دهد که دخترشان با خوشحالی در داخل قطار نشسته و به وضوح از این تجربه لذت می برد. در کپشن، پریانکا نوشت: “خانواده جادویی”، خلاصه شادی و عشقی که تعطیلات آنها را پر کرده بود.

نگاهی بیاندازید:

در حالی که تصویر زوج دوست داشتنی را نشان می دهد که برای گرفتن یک سلفی زیبا ژست گرفته اند، تصویر زیر پریانکا را به همراه دوستش در حال قایق سواری نشان می دهد. عکس‌های دیگر نماهایی زیبا از دخترشان مالتی ماری را به اشتراک می‌گذارند که از منظره قطار لذت می‌برد در حالی که با مادرش پشت در ایستاده و پشت پنجره نشسته است.

تصویری نیز نشان می دهد که مادر و مادرشوهر این بازیگر با شادی و نشاط ژست گرفته اند.

به محض اینکه پریانکا این تصاویر را به اشتراک گذاشت، طرفداران بسیار خوشحال شدند زیرا بسیاری به بخش نظرات رفتند و عشق به خانواده را ابراز کردند. نیک جوناس نیز به این پست واکنش نشان داد و یک ایموجی قلب در نظرات گذاشت.

در یک عکس، این زوج دوست داشتنی برای یک سلفی زیبا ژست می گیرند، در حالی که عکس بعدی پریانکا و دوستش را در حال لذت بردن از قایق سواری ثبت می کند.

همچنین عکس‌های بامزه‌ای از مالتی ماری در حال تماشای منظره قطار همراه با پریانکا وجود دارد. عکس دیگری مادر و مادرشوهر این بازیگر را نشان می‌دهد که از خوشحالی می‌درخشد.

به محض اینکه پریانکا این تصاویر را به اشتراک گذاشت، طرفداران بخش نظرات را پر از عشق و هیجان کردند. حتی نیک جوناس هم به آن ملحق شد و یک ایموجی قلب را به عنوان واکنش خود گذاشت.

یکی از طرفداران با اشاره به مالتی ماری نوشت: “او کیف بولگاری خود را دوست دارد” و یکی دیگر گفت: “گوش به گوش خندان.”

نفر سوم اظهار داشت: “مالتی خیلی نام خوبی است. نام کلاسیک، یادآور دوران خوب گذشته است.”

پروژه های پریانکا چوپرا

پریانکا دو بازی پشت سر هم با سیتادل و عشق دوباره داشت. او در حال حاضر با ادریس البا برای سران کشورها کار می کند. او همچنین خط تولید Jee Le Zaraa فرهان اختر را دارد.

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما