جنبه نه چندان ظریف تنیس در پلی آف کالج است

تقریباً یک ساعت طول کشید تا آخرین دورهای مسابقات قهرمانی تنیس مردان NCAA Division I واقعی شوند.

تیم‌های دونفره برتر ویرجینیا و کنتاکی در یک تساوی حماسی محبوس شدند تا تصمیم بگیرند که چه کسی امتیاز دوگانه غالباً حیاتی را در بخش انفرادی مسابقه خود بگیرد. کاوالیرز و گربه‌های وحشی به نوبت امتیازات مسابقه را با رگبار کلاچ و ضربات پاس شجاعانه نجات می‌دادند، در حالی که هم تیمی‌ها و هوادارانشان پس از هر برنده و خطا زوزه می‌کشیدند و تمسخر می‌کردند.

آخرین فورهند ویرجینیا دراز و عریض حرکت کرد و به کنتاکی تساوی 11-9 را داد و برتری اولیه را در رقابت تیمی به ارمغان آورد. زوزه ها بلندتر شد و طعنه ها غوغایی تر شد. کلوپ انگلستان این نبود.

نسخه کالج این ورزش ظاهراً ملایم – به ویژه رقابتی که در بخش پایانی مسابقات قهرمانی NCAA رخ می دهد – جایی است که تنیس به چیزی شبیه به منظره کشتی حرفه ای تبدیل می شود.

بازیکنان تقریباً بعد از هر امتیاز غرش می کنند. مربیان به طور منظم در اواسط بازی در زمین‌ها سرگردان می‌شوند تا سریع صحبت کنند و نکات استراتژی را ارائه دهند. جمعیت، خطاهای دوگانه و ضربات نادرست را تشویق می‌کنند، و هواداران در یک زمین زمانی که قرار است در زمین دیگری در فاصله چند متری زمین خدمت کند، فریاد می‌زنند. رنگ‌های مدرسه از زمین بیرون می‌آیند – بنفش مسیحی تگزاس، نارنجی سوخته تگزاس لانگ‌هورن، آبی بچه کارولینای شمالی، کاردینال استنفورد – و یک استراحت خوش‌آمد از لباس‌های شرکتی که در طول بازی حرفه‌ای دیده می‌شوند، فراهم می‌کنند.

این تنیس است که صدای آن تا 11 افزایش یافته است، چیزی که تورهای حرفه‌ای اغلب ساکن و قدیمی می‌توانند از آن بیاموزند.

فیونا کرالی، دانشجوی جوان در دانشگاه کارولینای شمالی، که رتبه اول زن در کشور است که برای تیم برتر بازی می کند، گفت: “هیچ جای دیگری که ترجیح می دهم باشم.” “این زندگی منه.”

کرالی، اهل سن آنتونیو، در رشته زبان انگلیسی و ادبیات تطبیقی ​​تحصیل می کند. برنامه او پس از فارغ التحصیلی شامل این است که «به مدت دو سال باسنش در تور لگد بزند، زیرا من عاشق سفر هستم»، سپس معلم شود.

تیم مردان دانشگاه تگزاس که رتبه اول را دارد نیز رتبه اول را دارد. 1 بازیکن در کنار این ورزش، با جونیور الیوت اسپیزیری که لانگ‌هورنز را که بالاترین رده‌بندی را در اختیار دارد به جمع هشت تیم پایانی هدایت می‌کند. او از اینکه هنوز مسیرهای پشتی مدار حرفه ای را به هم نمی زند بسیار هیجان زده است.

اسپیزیری در مورد تنیس کالج می گوید: «تقریباً به نظر یک ورزش متفاوت است. “شما به سمت چپ و راست خود نگاه می کنید و بهترین دوستان شما درست در کنار شما با هم رقابت می کنند و نمی خواهید آنها را ناامید کنید.”

اقیانوسی به دور از همه اینها، مادرید، رم و پاریس به عنوان نقاط داغ بازی حرفه ای این ماه در جریان نوسان زمین خاکی اروپا عمل می کنند. با این حال، با شدت خالص و با اکتان بالا از اولین توپ تا آخرین توپ، شکست دادن آنچه در اینجا در زمین های بخار پردیس ملی USTA در حال رخ دادن است، دشوار است.

امسال USTA میزبان دور نهایی 14 رقابت بزرگ قهرمانی دانشگاهی از بخش I، II و III است. این بخشی از زمینی است که USTA به NCAA می‌دهد تا مرکز تمرینی در اورلاندو را به خانه دائمی مرحله نهایی مسابقات دسته یک تبدیل کند، که به معنای مرحله یک چهارم نهایی برای تیم‌ها به‌علاوه رقابت‌های انفرادی و دونفره جداگانه است.

ایده این است که رفتن به اورلاندو برای تنیس مانند رسیدن به اوماها برای مسابقات کالج جهانی مردان، مقصدی سالانه برای تیم‌های بیسبال دسته اول از سال 1950 است.

لو شر، مدیر اجرایی USTA، گفت: «این فرصتی است برای تقویت بازی دانشگاه.

یکی از بحث‌های پردیس پراکنده، جایگاه تماشاگران آن است که ستون فقرات زمین‌ها را قطع می‌کند و تماشای مسابقات همزمان را که پیامدهایی برای یکدیگر دارند، آسان‌تر می‌کند.

اما یک مانع ممکن است آب و هوا باشد. بازی تنیس در اورلاندو در ماه مه گاهی اوقات می تواند شبیه بازی روی سطح خورشید باشد و مسابقات به دلیل باران به حالت تعلیق درآمده است. طوفان رعد و برق در روز پنجشنبه به معنای تعلیق دیویژن من برای شب بازی بود، و زمین های سرپوشیده کافی برای ارائه یک طرح پشتیبان وجود ندارد.

صرفنظر از محل برگزاری، تنیس کالج اخیراً لحظاتی را در این ورزش سپری کرده است و به عنوان گزینه ای مناسب برای جوانان بالقوه تبدیل شده است.

کامرون نوری که در تگزاس کریستین بازی می کرد در رده سیزدهم جهان قرار دارد. بن شلتون، قهرمان NCAA در سال گذشته، در اوپن استرالیا شگفت زده شد. جنیفر بردی (UCLA) و دانیل کالینز (ویرجینیا) در سال های اخیر به فینال مسابقات انفرادی اوپن استرالیا راه یافته اند.

100 نفر برتر ATP شامل 12 بازیکن سابق کالج است و تور مردان حتی با تنیس دانشگاهی همراه شد تا بازیکنان رتبه برتر کالج را در تورنمنت های حرفه ای سطح پایین تضمین کند.

در این فصل، ایالت کارولینای شمالی، دایانا اشنایدر، 19 ساله روسی را که به دور دوم مسابقات آزاد استرالیا راه یافت، به نمایش گذاشته است. او قبلاً یک تورنمنت کوچک WTA را برده است.

حضور در کالج، حتی برای یک سال، مانعی بود که اشنایدر در برابر تنیس حرفه‌ای به‌طور بالقوه روس‌ها را از حضور در مسابقات به دلیل جنگ در اوکراین منع می‌کرد. همچنین بسیار ارزانتر از پرداخت هزینه مربیگری و زمان دادگاه در مسکو بود. پس از فینال تیم، او حرفه ای می شود و برای مسابقات آزاد فرانسه راهی پاریس می شود.

اشنایدر درباره تجربه تنیس کالج گفت: «این باعث بهتر شدن من شد.

با این حال، بسیاری از نهادهای تنیس مدت‌هاست که به نسخه آن در ورزش‌های دانشگاهی، موسسه‌ای که در ایالات متحده بزرگ است اما در سایر کشورها نه، به تحقیر نگاه می‌کنند. برای منتقدان، زندگی دانشگاهی که می‌تواند شامل مهمانی‌ها، مقالات و امتحانات باشد، می‌تواند تمرکز روی این ورزش را منحرف کند و بازیکنان را در مقایسه با سختی‌های لیگ‌های کوچک بازی حرفه‌ای نرم کند.

دیوید رودیتی، یک حرفه ای سابق تور که در 13 فصل گذشته مربی تگزاس کریستین بوده است، گفت که تنیس کالج دارای یک میدان آزمایشی منحصربفرد و پر فشار است که بازیکنان فقط با تجربه می توانند آن را درک کنند. او گفت، به علاوه، بیشتر بازیکنان تا 20 سالگی به اوج نمی رسند، پس چه عجله ای برای حرفه ای شدن وجود دارد؟ او تعداد زیادی از بازیکنان را دیده است که مدتها قبل از دوران اوج خود در یک تور تنهایی از بین رفته اند.

رودیتی گفت: «آنها قبل از اینکه بفهمند چقدر می توانند خوب باشند، کار را ترک کردند. “در کالج شما چهار سال ایمنی دارید.”

البته محدودیت هایی برای بورسیه تحصیلی وجود دارد و رقابت معمولاً به اندازه مدارهای حرفه ای سختگیرانه نیست. با این حال، رودیتی چندین سال است که با موفقیت آرمان های دو و میدانی کالج را به خارج از کشور می فروشد. تیم او بازیکنانی از اسکاتلند، انگلیس، فرانسه، هلند و جمهوری چک دارد. جیکوب فرنلی، بهترین بازیکن او، در ادینبورگ، اسکاتلند بزرگ شد.

فرنلی گفت که او در نوجوانی کوچک بود و برای رشد و قوی‌تر شدن به زمان نیاز داشت. او گفت که حرفه ای شدن بعد از دبیرستان احمقانه بود. اسپیزیری، ستاره تگزاس نیز سرنوشتی مشابه دارد. هر دو اکنون بلند، لاغر و قدرتمند هستند.

فرنلی گفت که او در مسابقات حرفه ای سطح پایین بازی کرده است که در مقایسه با آنچه که در کالج یاد گرفته است، چرت و پرت بودند. در طول یک مسابقه جاده ای اولیه مقابل میشیگان در ابتدای دوران تحصیلی او در دانشگاه، جمعیت پس از هر تقصیری سر او فریاد زدند و به او گفتند که او یک تنیسور ناامید است. او سپس فرو ریخت، اما دیگر نه.

فرنلی یک روز پیش از رویارویی دیگر با میشیگان گفت: “این فقط سر و صدا است.” این چیزی است که مربی ما به ما می گوید. شما یاد می گیرید که تنها چیزی که مهم است شما و حریفتان و اتفاقاتی که در زمین می افتد هستید.”

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما