جوایز SAG بهترین ظاهر مد فرش قرمز

بینندگان پخش زنده بیست و نهمین جوایز سالانه انجمن بازیگران سینما را می‌توان به خاطر داشتن زمان سختی برای همراهی با هجوم لباس‌ها روی فرش قرمز بخشید. بر خلاف اسکار یا گلدن گلوب، این رویدادی است که در آن بازیگران نامزد می شوند و یکدیگر را جشن می گیرند. بنابراین، اگرچه این برنامه تلویزیونی پخش نشد، اما این مراسم، که یکشنبه شب در میدان Fairmont Century در سنت سیتی، لس آنجلس برگزار شد، بسیاری از مشهورترین نام‌ها در هالیوود و همچنین برخی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای پیشرفت را به خود جلب کرد. سال: کیت بلانشت، ویولا دیویس، میشل ویلیامز، جیمی لی کرتیس، جنیفر کولیج، پاتریشیا آرکت، سم الیوت، برندان فریزر، هیلی لو ریچاردسون، آستین باتلر، جنا اورتگا، استفانی هسو، ویل شارپ، مارک ایندلیکاتو، مگان استالتر و تی جیمز ویلیامز فقط یک نمونه از کسانی است که ظاهر شد.

شبی با استعداد بسیار رنگین کمانی از لباس‌ها – و کت و شلوارها – در قرمزهای سوزان، سبزهای پاک‌نشدنی، زردهای شاد و ریزه‌ای از هر سایه صورتی به ارمغان آورد. اما مقدار زیادی رنگ سیاه، سفید و نقره ای نیز ظاهر شد. اشتباه کردن با یک لباس مجلسی خوش تراش و براق سخت است. در زیر، برخی از برجسته ها.


لباس مجلسی مشکی شیاپارلی، که با پوسته‌ای از رنگ‌های پاستیلی تزئین شده بود و با جواهرات موسایف تزیین شده بود، هم شیک و هم عجیب بود – مانند نقش او در «همه‌چیز همه جا همه‌جا در یک زمان».


در میان دریایی از کت و شلوارهای مشکی ساده، این پیراهن یقه بلند سنت لوران به آقای مو زنجبیلی داد. ردمین یک فضای شاد.


در زندگی واقعی، بازیگر “خرس” دوست دارد همه چیز را خنک نگه دارد. لباس شطرنجی امیلیا ویکستد آبی-قهوه ای او تعادل درست لباس پوشیدن را ایجاد کرد، اما زیاده روی نکرد.


آیا آنا دلوی (با نام خانوادگی سوروکین) این لباس مسی گوچی با صدف روی سینه را تایید می کرد؟ مهم نیست، چون ما این کار را می کنیم.


براق اما بازیگوش، با رویه صدفی: ستاره «ابوت ابتدایی» درسی از برجسته شدن و در عین حال مناسب بودن به او داد.


اینجا یکنواخت نیست! ستاره «هکس» کت و شلوار کالوین کلین خود را با پیراهن تیری موگلر بنفش وینتیج ترکیب کرده است، با آن نوع رفلکس هایی که می خواهید در آن گم شوید.


لباس‌های زیر زنانه می‌توانند احساس کم‌پوشی بیش از حد را در معرض خطر قرار دهند – اما این مدل لباس Fendi به اندازه کافی سطح و بافت دارد که چشم را مجذوب خود می‌کند.


یک لباس Vuitton کاملاً فانتزی و اسکالوپ، مناسب برای یک بازیگر با استعداد جدی.


این لباس ساده رالف لورن سفید با چند بریدگی برای جلب توجه فریاد نمی زند، اما در نهایت به آن می رسد.


اگر لباسی برای جذب خانم طراحی کرده اید. جوشش طبیعی ریچاردسون، ممکن است این باشد: پوشیده شده در بوته های سفید حبابدار، اثر کارولینا هررا.


رگال در پرادای براق تا کف، زرد اسیدی، با سینه‌ای شیب‌دار و تک رشته‌ای از الماس.


توصیه جدی خانم استایلیست رالف، که اتفاقاً دختر او نیز هست، به او داد – “تو باید مثل یک ققنوس بلند شوی، اما جوان تر” – در گروه طلایی تاداشی شوجی او نفوذ کرد.


کمی سنگ، کمی گوت. سخت بود که نخواستم خانم را ببینم. اورتگا با پوشیدن این ورساچه مشکی وارد رقص ویروسی چهارشنبه آدامز شد.


پاره کردن لباس فنی الیزابت هلمز، خانم. سایفرید با پرادای سیب سبز خود حال و هوای رقصنده دهه 60 را ایجاد کرد.


پانل های ظریف توری مشکی تصویری از پرنده ای را در جلوی این لباس الکساندر مک کوئین ایجاد می کند.


لباس مجلسی ورا وانگ زرد و درخشان او در یک روز بارانی نادر در لس آنجلس، آفتاب بسیار مورد نیاز را به ارمغان آورد.


ستاره «نیلوفر سفید» با پیراهن فراگامو خود قرمز را به رنگ پیکابوی فصل تبدیل کرد.


در این لباس مجلسی Giorgio Armani Prive، نیم تنه پولکی جای خود را به جزئیات توری داده است. لیدیا تار هرگز این کار را نخواهد کرد، اما این خیلی خوب است.

آن سر مو و سبیل مشخص می تواند هر کسی را به خاکستری شدن وادار کند.


منتقدان درباره بازی او از مرلین مونرو اختلاف نظر دارند، اما نمی توان منکر زرق و برق بالای لباس ویتون سفارشی ویتون شد.


یک دسته گل رز انسانی در والنتینو بدون بند او.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما