خلاصه داستان فصل 4 & جانشینی& اپیزود 4 & The Aftermath& طنز سیاه را در سخنرانی لوگان می یابد (اسپویلرز)

یادداشت ویراستار: موارد زیر حاوی اسپویلرهای اصلی «ایالت ماه عسل»، قسمت چهارم فصل چهارم «جانشینی» است.



CNN

پس از ضربه، پس لرزه ها، خلاء قدرت، و شاید مهمتر از همه و تلخ تر، خنده ها رخ داد، زیرا «وارث» با زندگی پس از لوگان روی در اپیزودی مواجه شد که در نهایت عنوان سریال HBO را به شکوفایی کامل رساند.

مرگ ناگهانی لوگان روی، فرزندان و زیردستان او را وارد دیوانگی کرده است، هر یک به ظاهر متواضعانه خود را برای پر کردن جای خالی پیشنهاد می کنند، در حالی که نگران این هستند که نامزدهای مختلف چگونه با هیئت مدیره شرکت بازی خواهند کرد.

در عین حال، با توجه به رفتار افتضاح بسیاری از جان باختگان، به سوگ این شخصیت بزرگ پرداختند. و ساعت چهارم نیز بازگشت مارسیا (هیام عباس) همسر لوگان را نشان داد و احساس کرد که “مارسیا پاسخ می دهد”، در حالی که دوست دختر فعلی و جوانتر او کری (زوی وینتر) به وضوح در را نشان می دهد. (این دومی خاطرات موزیکال “Evita” را زمانی که شخصیت اصلی پرون به معشوقه اش در حال آواز خواندن در مورد چمدان دیگری در سالن دیگری شلیک کرد، تداعی کرد.)

این اپیزود بیش از هر چیز نشان می‌دهد که «ارث» چقدر می‌تواند خنده‌دار باشد، با شیو (سارا اسنوک) که درگذشت پدرش را می‌خواند و می‌گوید: «بابا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. برادران کندال (جرمی استرانگ) و رومن (کیران کالکین) می‌گویند که من دوست دارم پدرم را ملاقات کنم، و توضیح دادند که لوگان یک «مرد زمان خود» است، معادل یک «نژادپرست» و این زبان را مضحک نشان می‌دهد.

این اپیزود همچنین نشان می‌دهد که مدیران Waystar Royco با نگرانی در مورد اینکه با سندی که نه تنها خواسته‌های لوگان پس از مرگش را در بر می‌گیرد، بلکه همچنین دست نوشته‌هایی را که نشان می‌دهد چه کسی جانشین او می‌شود، چه کنند. آنها در مورد شستشوی کاغذ یک شوخی گستاخانه کردند و در عین حال مشخص کردند که چقدر می خواهند کاغذ را آب بکشند.

همه چاقوها بیرون هستند، کارل (دیوید راشه) پشت این واقعیت پنهان می شود که به طرز وحشیانه ای به تام (متیو مک فادین) توهین می کند و به طور فرضی شک و تردیدهایی در مورد آینده تام ارائه می دهد.

با این حال، کندال شکنجه شده احساسات متناقض خود را به مدیر عامل شرکت Waystar فرانک (پیتر فریدمن) بیان می کند و می گوید: «او از من متنفر بود و مرد. فکر می کنم او مرا دوست نداشت. من او را ناامید کردم.”

«جانشینی» بر شکنندگی نه تنها زندگی، بلکه میراث شرکت‌ها نیز تأکید کرد، با پرسنل روابط عمومی در مورد راه‌هایی برای کاهش و کاهش مشارکت لوگان به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش شرکت و قیمت سهام آن در سال‌های بعد – یک مانور. کندال سرانجام و مخفیانه موافقت کرد و به این نتیجه رسید که این اقدامی هوشمندانه و بی رحمانه برای پدرش بوده است.

برایان کاکس در نقش لوگان روی

سؤالات جانشینی همچنین هماهنگی کندال، شیو و رومن را که قبل از خروج لوگان به دست آورده بودند، تهدید می کند، و شیو همچنان زن عجیبی در برنامه اش برای پر کردن صندلی مدیر عامل برای مدت طولانی باقی می ماند تا فروش را به GoJo ببندد. اعتماد در دنیای جسی آرمسترانگ، خالق سریال، کار آسانی نیست، و وقتی شیو گفت: «باید منقارم را خیس کنم»، سخنان برادرانش به وضوح این تصور را ایجاد کرد که چقدر راحت آن منقار از مفصل می پیچد.

سرانجام پس از اکشن بالای قسمت قبلی، سریال بدون غم و اندوه صفحه را به ترتیب بعدی برگرداند. و همانطور که کندال در مورد لوگان و نشت روابط عمومی “پدر بد” می گوید، “این چیزی است که او قرار است انجام دهد.”

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما