راهنمای برادوی آنچه درباره نمایش ها، بلیط ها و پروتکل های کووید باید بدانید

در حالی که برخی از تئاترها در عبور سریع مردم از درها بهتر از سایرین هستند، لازم نیست برای پیوستن به صف عظیمی که در پیاده رو به راه افتاده اند، از قبل وارد شوید. اگر نیازی به تحویل گرفتن بلیط ندارید، معمولاً 10 دقیقه قبل از پرده ظاهر شوید. اگر می خواهید در دستشویی توقف کنید، جایی که انتظار برای زنان می تواند طولانی باشد، زودتر به آنجا بروید.

از سردرد خود خلاص شوید و از طریق یکی از تعدادی برنامه مانند BestParking، ParkWhiz و SpotHero یک جای پارک رزرو کنید. مرکز لینکلن همچنین پارکینگ رزرو شده خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد. با این حال، به خصوص در طول تعطیلات، زمان بیشتری را برای رانندگی نسبت به آنچه که فکر می کنید به آن نیاز دارید اختصاص دهید. هر نمایشی ورود دیرهنگام را نمی پذیرد. وقتی این کار را انجام می‌دهند، افرادی که دیرتر می‌آیند، ریسک می‌کنند که از شرم با یک طلیعه‌دار قدم بزنند – و در تاریکی به ردیف خود بچسبند.

یکی از نکات مثبت عبور از میدان تایمز: تعداد زیادی صندلی در فضای باز. یک نقطه ضعف: توده‌ی متلاطم و در عین حال متلاطم بشریت که خود را بخشی از آن خواهید یافت. اگر باید از طریق آن قدم بردارید، تنها فایل راهی برای رفتن است. در جای دیگر، در لبه منطقه تئاتر، ترافیک پیاده در سمت غربی خیابان هشتم سریعتر از سمت شرق پر از جمعیت حرکت می کند. به همین ترتیب، پیاده‌روی به سمت شمال یا جنوب در خیابان ششم، سپس به سمت غرب به سمت تئاتر، می‌تواند سریع‌تر باشد.

برایانت پارک، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین واحه‌های منهتن، تنها یک بلوک در شرق میدان تایمز، در خیابان 42 در خیابان ششم قرار دارد. مکانی مناسب برای پیک نیک و درختان سایه دار با چمنزار وسیع (در حال حاضر توسط یک پیست اسکیت پوشیده شده است) و تعداد زیادی میزهای اغذیه فروشی در اطراف لبه‌ها، مکانی آرامش‌بخش برای نفس کشیدن و اگر می‌خواهید چیزی برای خوردن یا نوشیدن بخرید.

هیچ کد لباسی وجود ندارد. اگر دوست دارید گلم کنید، عالی است. اگر خلق و خوی شما نیاز به شلوار جین دارد، که بسیاری از نیویورکی‌ها آن را در برنامه‌ها می‌پوشند، شما نیز به تناسب آن خواهید رسید. فقط چیزی بیاورید تا در صورت سرد شدن سالن، روی شانه هایتان بیندازید. و اگر کلاه بر سر دارید، با افرادی که پشت سرتان هستند مهربان باشید. آن را از داخل خارج کنید.

یک وب‌سایت جامع و قابل ستایش آسان، theatreaccess.nyc، می‌تواند همه آنچه را که باید بدانید – تئاتر به تئاتر، نمایش به نمایش – در مورد دسترسی با صندلی چرخدار (شروع از حاشیه)، ترجمه برای سخنرانان خارجی به شما بگوید. و اسکان برای افراد با نیازهای بصری و شنوایی خاص.

پس از یک ممنوعیت طولانی مدت بیماری همه گیر، شما یک بار دیگر اجازه دارید تجربه خود را با ملاقات با ستاره ها در درب صحنه بعد از نمایش و درخواست از آنها برای امضای Playbill شما یا گرفتن سلفی با شما، محدود کنید. به گفته CDC، تا زمانی که سطح جامعه Covid-19 در نیویورک در سبز یا پایین باقی بماند، اتحادیه بازیگران دارای چنین تعاملات بین بازیگر و تماشاگر و تورهای پشت صحنه نیز می باشد. اگر زرد یا قرمز باشد، حرام است. می‌توانید وضعیت فعلی را در ردیاب داده‌های Covid CDC بررسی کنید.

بنابراین لذت ببرید، اما به یاد داشته باشید: بازیگران موظف به چت کردن، امضا کردن یا ژست گرفتن نیستند، و گاهی اوقات وقت ندارند. عملکردی که الان دیدید همان چیزی است که خریدید.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما