ضربه بزرگ به لالو یداو، رئیس RJD، CBI پرونده اتهامی علیه رابری دوی، دختر میسا و دیگران در کلاهبرداری «زمین برای مشاغل» تشکیل داد اخبار هند

دهلی نو: مقامات روز جمعه گفتند که CBI علیه وزیر سابق راه آهن لالو پراساد، همسرش رابری دوی و 14 نفر دیگر در ارتباط با کلاهبرداری ادعایی زمین در ازای شغل در دوران تصدی وی در راه آهن یک برگه اتهامی ارائه کرده است. آنها گفتند که میسا بهارتی دختر پراساد و مدیر کل سابق راه آهن نیز در برگه اتهامی که اخیراً در دادگاه ویژه CBI ارائه شده است به عنوان متهم معرفی شده اند. آژانس مرکزی یک تحقیق اولیه را در 23 سپتامبر 2021 در رابطه با کلاهبرداری ادعایی زمین در ازای شغل در راه آهن ثبت کرده بود که در 18 می به FIR تبدیل شد.

بنا بر گزارش آژانس، نامزدها ظاهراً ظرف سه روز پس از درخواست با “عجله بی مورد” توسط مقامات راه آهن به عنوان جانشین در پست های گروه D منصوب شدند و بعداً زمانی که “افراد خود یا اعضای خانواده آنها زمین خود را منتقل کردند” منظم شدند.

نقل و انتقالات از طریق اسناد به نام رابری دیوی و دختران میسا بهارتی و هما یاداو انجام شده است. این آژانس ادعا کرده است که زمینی به مساحت حدود 1.05 لک فوت مربع در پاتنا توسط اعضای خانواده پراساد با پرداخت پول نقد به فروشندگان خریداری شده است.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما