قدرت مجازات گلف بازان LIV با یک آزمون قانونی در اروپا روبرو می شود

دبی، امارات متحده عربی – بسیاری از گلف بازان یک روز بعدازظهر هفته گذشته به دنبال ناهار یا پناه گرفتن از آفتاب اماراتی یا چیزی غیر از یکنواختی یک محدوده رانندگی بودند.

با این حال، یان پولتر به چرخش خود ادامه داد، ثبات تقریباً به اندازه ای است که تقریباً هیچ گلف باز حرفه ای در بلاتکلیفی بزرگ وجود ندارد.

پولتر، که بیش از دو دهه در تور اروپا شرکت کرده است، از جمله بازیکنانی است که با سرکشی به LIV Golf، پیست جدایی‌شده توسط صندوق دارایی دولتی عربستان سعودی، پیوستند و با مجازات تور مواجه شدند. هفته آینده، تقریباً هشت ماه پس از اولین تورنمنت شورشیان، داوران در لندن انتخاب تور را برای تنبیه سربازان فراری می سنجند.

این مورد آزمایشی برای پاسخ سازمان گلف به LIV است، که به بازیکنان خاصی ده ها میلیون دلار برای رقابت در لیگی که اصرار دارد به دنبال احیای گلف است، تضمین کرده است، اما بدبینان آن را جبهه ای برای بازسازی شهرت عربستان سعودی می دانند. با این حال، مدیران اجرایی و کارشناسان حقوقی می‌گویند که تصمیم داوران می‌تواند به‌طور گسترده‌تری در سراسر ورزش‌های جهانی موج بزند، زیرا ورزشکاران به‌طور فزاینده‌ای در برابر محدودیت‌های طولانی مدت در محل مسابقه مقاومت می‌کنند و کشورهای ثروتمند خلیج فارس به دنبال استفاده از کورس‌ها، زمین‌ها و پیست‌های مسابقه‌ای در جهان به‌عنوان راه‌هایی هستند. جاه طلبی های سیاسی و روابط عمومی آنها.

جفری جی. بنز، داور ورزشی در لندن که در پرونده گلف دخالتی ندارد، گفت: «تأثیر این پرونده به طور بالقوه در تمام ورزش های بین المللی بسیار زیاد است. رقبای بالقوه

اگرچه موضوعی که هفته آینده در نظر خواهد گرفت به طور رسمی یک موضوع محدود است و فقط به سیاست رویدادهای متضاد تور اروپا می پردازد، اما یک حکم به نفع بازیکنان می تواند ورزشکاران همفکر اما محتاط را برای غوطه ور شدن در دنیای شروع نقدی تشویق کند. -اوه یک پیروزی برای این تور که به عنوان تور جهانی DP به بازار عرضه می شود، قوانینی را که سازمان دهندگان ورزش های خیمه شب بازی برای دهه ها برای حفظ قدرت بازار به کار گرفته اند، تقویت می کند. و هر طرفی که پیروز شود، مطمئناً پیروزی را به عنوان توجیهی برای رویکرد خود به ورزش حرفه ای اعلام خواهد کرد.

بخش افکار عمومی وجود دارد، تأثیری که ممکن است بر سایر ورزشکاران بگذارد، تأثیری است که ممکن است بر افراد ثروتمند دیگر بگذارد که ممکن است فکر کنند، «هی، من واقعاً دوست دارم وارد ورزش شوم. بیایید گروهی را دور هم جمع کنیم و به نام ورزش حمله کنیم.

او افزود: “آنها همه اینها را تماشا می کنند.”

پرونده گلف در ژوئن گذشته آغاز شد، زمانی که پولتر در میان بازیکنان تور اروپا بود که بدون اجازه تور در یک تورنمنت گلف LIV بازی کرد. این تور که از تضعیف قوانینی که قراردادهای حمایت مالی و حقوق تلویزیونی آن را تقویت می کند، محتاط بود، با تعلیق و جریمه های کوتاه مدت، جریمه های خفیف در مقایسه با تعلیق های نامحدودی که تور PGA در ایالات متحده انجام داد، پاسخ داد.

با این حال، بازیکنان اصرار دارند که آنها پیمانکاران مستقل هستند و باید آزادی بیشتری در انتخاب زمان، مکان و برای چه کسی رقابت کنند. یک داور تابستان گذشته مجازات های تور را متوقف کرد اما در مورد استدلال های اساسی که در هیئت این ماه مطرح می شود، حکمی نداد. داوران می توانند تصمیم خود را ظرف چند هفته پس از جلسه پنج روزه غیرعلنی که از دوشنبه آغاز می شود، اعلام کنند.

اختلاف در لندن جدا از دعوای حقوقی در کالیفرنیا مربوط به LIV Golf است. مسائل مشابهی گاهی در ارتباط با این دادرسی ها ظاهر می شود، اما استدلال ها در آنجا طبق قوانین آمریکا ارزیابی می شود و حداقل تا سال آینده مورد بررسی قرار نمی گیرد.

به گفته حقوقدانان، بعید است که سیستم حقوقی آمریکا به حکم لندن توجه زیادی داشته باشد. پل گرین، وکیل مین که روی پرونده های ورزشی بین المللی کار می کند، پیش بینی کرد که موضوع تور اروپا تبدیل به موضوعی می شود که “بازنده از آن فرار می کند و می گوید برای پرونده ایالات متحده مهم نیست.”

اما با نتیجه ای دور از ایالات متحده، پرونده لندن می تواند ماه های آینده را شکل دهد زیرا بازیکنان به فکر پیوستن به LIV Golf و تور اروپا برای محافظت از منافع خود هستند یا خیر.

گلف تنها ورزشی نیست که اخیراً با سؤالات قانونی در مورد محدودیت های ورزشکاران و مسابقات کشتی گرفته است. اسکیت‌بازی سریع در سال‌ها نزاع حقوقی مرتبط با یک پیست تازه‌کار از کره جنوبی گرفتار شده است. و ماه گذشته، یک قاضی فدرال در سانفرانسیسکو برای هیئت حاکمه بین المللی شنا در پرونده های مربوط به یک رقیب بالقوه مورد حمایت یک بزرگ تجاری اروپایی حکم داد.

مقامات تور اروپا اخیراً نظر ماه دسامبر یک وکیل کل در دیوان دادگستری اتحادیه اروپا را مورد بررسی قرار داده‌اند که استدلال می‌کرد در صورتی که تیم‌ها به توسعه رقابت جدیدی کمک کنند که «خطر تضعیف» فدراسیون‌ها را داشته باشد، نهادهای حاکم فوتبال مجاز به تهدید به مجازات هستند.

اگرچه نظرات وکیل عمومی برای دادگاه – یا هیئت داوری لندن الزام آور نیست – به نظر می رسد که مدیران تور این نظر را می بینند که در مورد پیشنهادی مربوط به پیشنهاد سوپر لیگ اروپا صادر شده است که تقریباً به محض انتشار اخبار این طرح از بین رفت. یکی دارای دلایل قانونی است که می تواند در مورد گلف اعمال شود.

مارک جیمز، استاد حقوق ورزش در منچستر، گفت: در پی احکامی که گاهی از لیگ‌ها و فدراسیون‌ها حمایت می‌کنند، پیروزی گلف بازان قطعا می‌تواند به هر کسی که به دنبال راه‌اندازی این نوع مسابقات حداقل در ابتدا غیرمجاز است اعتماد کند. دانشگاه متروپولیتن در بریتانیا.

پرونده تور اروپا شامل 13 بازیکن از جمله مارتین کایمر و لی وست وود است که هر دو قبلاً در رده بندی قرار داشتند. 1 در جهان.

اما پولتر که در مسابقه کلاسیک صحرای دبی که روز دوشنبه به پایان رسید با تساوی ششم شد، از همان ابتدا یکی از پیشتازان این پرونده بود و یکی از بهترین بازیکنان رایدر کاپ نسل خود را به چهره‌ای با یک مبارزه حقوقی سنگین تبدیل کرد. . پولتر در اولین تورنمنت LIV اذعان داشت که در میان گستاخ ترین و متمایزترین صداهای گلف اروپایی، مطمئن نیست که این تور به انتخاب او چه پاسخی خواهد داد.

پولتر هفته گذشته از مصاحبه امتناع کرد، اما استدلال کرد که بازی با پیست جدید تفاوت چندانی با بقیه یک حرفه داستانی که با حضور در تورها پر شده بود، نداشت.

او در ماه ژوئن، هنگامی که اذعان کرد که گلف بازان، گفت: “من کارت های متعددی را نگه داشته ام، و در تورهای متعددی در چندین بار بازی کرده ام و رویدادهای زیادی در سراسر جهان بازی کرده ام، و این همان کاری است که من به انجام آن ادامه می دهم.” “همیشه می خواهم تا آنجا که ممکن است بازی کنم.”

برخی از بازیکنان پیشنهاد کرده‌اند که تور PGA و تور اروپا به‌طور انتخابی قوانین خود را پس از سال‌ها چشمک زدن و تکان دادن سر اجرا می‌کردند. جیمز، پروفسور در بریتانیا، گفت که نتیجه پرونده لندن می‌تواند به این بستگی داشته باشد که آیا تور اروپا می‌تواند «زمینه‌های معقول عینی برای رفتار متفاوت LIV نسبت به سایر تورهای حرفه‌ای که معمولاً به بازیکنان اجازه داده می‌شود» برای حضور بیان کند.

به نظر می رسد که بازیکنان شک دارند که می تواند.

پاتریک رید، برنده مسابقات مسترز در سال 2018، در مصاحبه ای در دبی در حالی که کلاه گلف LIV بر سر داشت، گفت: “هیچ تفاوتی در تور PGA یا LIV وجود ندارد: من همیشه دو تور بازی کرده ام.” . «بنابراین همه این بچه‌ها می‌گویند که اساساً نمی‌توانید دوبار غوطه‌ور شوید، نمی‌توانید – آن عبارت کیکی که دوست دارند استفاده کنند چیست؟ خودتان کیک درست کنید و بخورید یا چیزی شبیه به آن؟ – خوب، روری، من، همه این بچه ها در چندین تور بازی کرده اند.

رید، نایب قهرمان دبی پس از روری مک‌ایلروی، که یکی از وحشی‌ترین مدافعان این تیم بوده است، خاطرنشان کرد که تنها در سال 2019 بود که او یک عضویت افتخاری مادام‌العمر برای تور اروپا دریافت کرد – در یک تورنمنت در عربستان سعودی. کمتر او پیشنهاد کرد که با نزدیک شدن به شنوایی، کاری بیشتر از تمرکز بر بازی خود نمی تواند انجام دهد.

رید در مورد مسافت رانندگی گفت: “ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که دادگاه چگونه پیش می رود و ببینیم که همه چیز چگونه رخ می دهد.” تنها چیزی که واقعاً می‌توانم روی آن تمرکز کنم، گلف است و اجازه دادن به وکلا برای رسیدگی به همه اینها.»

او پوزخند زد.

او گفت: “دو چیز وجود دارد که دوست دارید در حال حاضر به آن بپردازید: یک وکیل و یک نماینده ورزشی، زیرا هر دوی آنها با پیوستن به LIV و عضویت در آن بسیار خوب عمل کرده اند.”

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما