چک لیست 5 مرحله ای برای رسیدگی به مشکلات سفر هوایی در حال حرکت

پس از تابستانی پر از داستان های ترسناک درباره پرواز، فکر سفر با خطوط هوایی ممکن است شما را مضطرب کند. یک ستون اخیر Tech Fix چندین نکته را برای برنامه ریزی یک سفر آسان تر توضیح داده است، اما اگر این سفر در مسیر مختل شود، چه کاری می توانید انجام دهید؟ در اینجا برنامه ای برای استفاده از تلفن هوشمند خود به عنوان کمک مسافرتی ارائه شده است، در حالی که به بهترین ها امیدوار هستید – اما برای بدترین ها آماده شوید.

اگر این کار را نکرده‌اید، برنامه‌های رسمی خطوط هوایی را که در سفرتان استفاده می‌کنید دانلود کنید. ممکن است هنگام رزرو پرواز خود از طریق پیامک یا ایمیل برای هشدارهای سفر ثبت‌نام کرده باشید، اما می‌توانید اعلان‌ها را در برنامه خطوط هوایی نیز دریافت کنید – همراه با ابزارهایی که در هنگام خراب شدن برنامه‌ها مفید هستند.

اعتبار…گوگل؛ خطوط هوایی آمریکا

یک برنامه آب و هوا که شرایط را در تمام نقاط اتصال پرواز به شما نشان می دهد برای برنامه ریزی قبلی مفید است. و اگر آب و هوای نامناسب یا مسائل مربوط به خطوط هوایی پرواز شما را لغو کرد، داشتن برنامه‌های مربوط به هتل‌های زنجیره‌ای، خدمات کرایه ماشین یا حتی برنامه‌های قطار از قبل نصب شده می‌تواند به شما کمک کند به سرعت یک مکان برای اقامت شبانه رزرو کنید یا حمل‌ونقل زمینی جایگزین پیدا کنید.

اکثر برنامه‌های خطوط هوایی ۲۴ ساعت قبل از پرواز، چک‌این تلفن همراه و کارت‌های دیجیتالی پرواز را ارائه می‌کنند، و همچنین یک صفحه نمایش وضعیت برای مشاهده به موقع، تاخیر یا لغو پرواز شما. (اعلان‌های خطوط هوایی همچنین به شما از تغییرات در وضعیت پرواز هشدار می‌دهند.)

اگر پروازی با تأخیر یا لغو شود، اغلب به این دلیل است که هواپیمای تعیین‌شده در یک مأموریت قبلی از برنامه عقب مانده است. برخی از برنامه‌های اصلی خطوط هوایی و ردیاب شامل «هواپیمای من کجاست؟» هستند. ویژگی که مکان فعلی هواپیمای اختصاص داده شده به پرواز شما را نشان می دهد. اگر مشاهده کردید که هواپیمای شما دیر می رسد و اتصال بعدی خود را از دست می دهید، می توانید بلافاصله فرآیند رزرو مجدد را شروع کنید.

اعتبار…یونایتد ایرلاینز

برنامه‌های ردیاب پرواز شخص ثالث در چندین شرکت هواپیمایی کار می‌کنند و اطلاعات بیشتری مانند تأخیرهای فرودگاهی در سراسر جهان ارائه می‌کنند. Flightradar24 و FlightAware (هر دو رایگان با خرید اشتراک درون برنامه ای) یا FlightStats پایه رایگان از جمله گزینه های بسیاری برای کاربران اندروید و iOS هستند. Flighty برای آیفون (6 دلار در ماه، طرح‌های مختلف موجود است) ترافیک هوایی را کنترل می‌کند، اختلال در برنامه‌های پرواز شما را تشخیص می‌دهد و فوراً به شما هشدار می‌دهد.

برای یک وضعیت پرواز ساده، فقط خط هوایی و شماره پرواز را در موتور جستجوی دلخواه خود تایپ کنید.

پر کردن همه چیز در یک چمدان، نگرانی گم شدن چمدان را حل می کند، اما اگر چمدان را چک کنید، ممکن است ردیابی چمدان رایگان داشته باشید. خطوط هوایی دلتا و سایر شرکت‌های هواپیمایی چندین سال است که از برچسب‌های شناسایی فرکانس رادیویی روی چمدان‌های تحویل‌شده استفاده می‌کنند. می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه Track My Bags در برنامه خطوط هوایی خود، به‌روزرسانی‌هایی را در مورد مکان چمدان خود دریافت کنید.

اعتبار…خطوط هوایی دلتا

اگر شرکت مخابراتی شما ردیابی کیف را ارائه نمی‌کند، به آن اعتماد ندارید یا ترجیح می‌دهید خودتان این کار را انجام دهید، یک دستگاه ارزان قیمت گزارش‌دهنده موقعیت مکانی مانند کاشی یا Apple AirTag را در چمدان خود بیاندازید و آن را با گوشی هوشمند خود ردیابی کنید. .

اگر پرواز شما با تاخیر مواجه شد و در یک فرودگاه ناآشنا گیر افتادید، نترسید. نقشه هایی برای کمک به شما در جستجوی ایستگاه های شارژ تلفن، قهوه و سایر موارد ضروری وجود دارد. برنامه خطوط هوایی شما ممکن است از قبل شامل نقشه های فرودگاه باشد، مانند برخی از برنامه های ردیابی پرواز و سفر.

اعتبار…سمت چپ، امریکن ایرلاینز؛ سمت چپ، ویرجین آتلانتیک ایرویز

برنامه‌های اختصاص داده شده به طرح‌بندی فرودگاه در دسترس هستند، اما برنامه‌هایی که احتمالاً قبلاً دارید – مانند Google Maps و Apple Maps – اغلب دارای نقشه‌های پایانه هستند.

اعتبار…سیب؛ گوگل

و اگر اتصال پرواز دارید، نقشه را بررسی کنید تا با فرودگاه layover آشنا شوید. ممکن است لازم باشد که آن را با سرعت زیاد سم بزنید تا مرحله بعدی سفر خود را طی کنید.

اگر پرواز شما لغو شد، مستقیماً وارد فرآیند رزرو مجدد در تلفن خود شوید. اکثر خطوط هوایی به شما امکان می دهند از طریق برنامه ها یا وب سایت های خود برنامه ریزی مجدد انجام دهید و تقریباً همیشه سریعتر از شماره گیری خط خدمات مشتری است. (برای اطلاعات در مورد فرآیند رزرو مجدد خاص از وب سایت شرکت هواپیمایی خود دیدن کنید.)

اگر صندلی در دسترس نیست، ممکن است بتوانید بلیط خود را به ایرلاین دیگری منتقل کنید، اما از شرکت هواپیمایی اصلی خود بپرسید. در غیر این صورت، Google Flights یا سایت‌های رزرو سفر مانند Kayak یا Expedia پروازهای جایگزین را نشان می‌دهند. اما اگر برای آن روز معطل هستید و شرکت هواپیمایی کوپنی ارائه نمی‌کند، برنامه‌های خود را برای هتل‌ها فعال کنید – یا اگر به شدت نیاز به رسیدن به مقصد خود دارید، روش‌های دیگر سفر را فعال کنید.

در برخی موارد، ممکن است اعتبار سفر یا بازپرداخت برای پروازهای لغو شده به شما داشته باشد. شرکت‌هایی مانند AirHelp می‌توانند شما را از طریق درخواست راهنمایی کنند، اما برخی از کارت‌های اعتباری از قبل شامل بیمه قطع سفر هستند، بنابراین بپرسید که آیا با آن کارت پرداخت کرده‌اید یا خیر. سایت حمایت از مصرف‌کننده هوانوردی وزارت حمل‌ونقل در حال حاضر صفحه‌ای از منابع آنلاین دارد و داشبورد تعاملی جدیدی برای مسافران ناامید تا سپتامبر انتظار می‌رود. 2.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما