چگونه Paytm UPI Lite به مطمئن ترین و ساده ترین راه برای پرداخت تراکنش های کوچک تبدیل شده است اخبار هند

اما رشد ستاره‌ای آن مجموعه‌ای از چالش‌های غیرمنتظره را به همراه داشته است. در هند، طبق داده‌های NPCI، روزانه 300 میلیون تراکنش پردازش می‌شود و گاهی اوقات سرورهای بانکی در ساعات اوج بار با مشکل مواجه می‌شوند که در موارد بسیار کمی منجر به شکست پرداخت‌ها می‌شود. در حالی که UPI در حال حاضر بسیار سریع است، Paytm UPI Lite اکنون نقاط اصطکاک باقیمانده را حل کرده است تا پرداخت‌ها راحت‌تر انجام شوند.

با پشتیبانی از فناوری قوی Paytm Payments Bank، کاربران در برنامه Paytm می‌توانند با UPI Lite پرداخت‌ها را انجام دهند که توسط شرکت Paytm پیشگام QR و پرداخت‌های موبایلی هند طراحی شده است تا تراکنش‌های کم ارزش را آسان‌تر و سریع‌تر کند. Paytm UPI Lite برای مدیریت کارآمد حجم بالای تراکنش های کم ارزش ایجاد شده است و عملکرد کلی سیستم UPI را بهبود می بخشد.

احتمال شکست تراکنش با Paytm UPI Lite کمتر است و آن را به گزینه قابل اعتمادتری برای پرداخت تبدیل می کند. کیف پول UPI Lite روی دستگاه که در برنامه Paytm قرار دارد، می‌تواند حداکثر موجودی 2000 روپیه را در هر زمان داشته باشد و به کاربران امکان می‌دهد چندین تراکنش را در حد مجاز انجام دهند. با حداکثر سقف تراکنش 200 روپیه و سقف تجمعی روزانه 4000 روپیه، برای تراکنش‌های معمولی مانند خرید مواد غذایی یا خرید اقلام کوچک عالی است. برخلاف تراکنش‌های سنتی UPI، تراکنش‌های UPI Lite نیازی به وارد کردن پین 4 یا 6 رقمی ندارند و این فرآیند را آسان‌تر می‌کند.

معرفی UPI Lite توسط Paytm چندین مزیت کلیدی را برای کاربران به همراه داشته است، از جمله شلوغی کمتر در دفترچه های حساب بانکی به دلیل کاهش تعداد جزئیات تراکنش، تراکنش های کم ارزش آسان تر، و امکان پرداخت های متعدد با مبلغ کم بدون نیاز به هزینه سقف تعداد تراکنش ها Paytm با UPI Lite موفقیت چشمگیری داشته است زیرا بیش از 60 هزار کاربر برای این ویژگی از زمان راه اندازی آن در فوریه 2023 ثبت نام کرده اند.

کاربران راحتی و سرعت Paytm UPI Lite را ستایش کرده‌اند که به یک نجات دهنده برای تراکنش‌های روزانه تبدیل شده است. Paytm اولین برنامه مهم پرداخت تلفن همراه بود که UPI Lite را که توسط شرکت پرداخت ملی هند (NPCI) توسعه داده شده بود، در خود جای داد. Paytm با پیشرفت سریع نوآوری‌هایش با تکامل سریع پرداخت‌های دیجیتال در هند، به عنوان چراغی برای راحتی و کارایی ظاهر شده است.

Consumer Connect Initiative

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما