قیمت و خرید قفل کتابی 90 میلی متر اس اچ.اچ ابزارمارت

گروه صنعتی و تولیدی کهن ابزار یکی از گروه های فعال و معتبر در صنعت ابزار و تجهیزات ایمنی است. برند قفل کهن از سالها تجربه و دانش فنی و علمی متخصصان خود استفاده می کند تا چکش همواره در تلاش برای تولید محصولات با بهترین کیفیت و ارائه آنها به مشتریان محترم باشد. تولید محصولات با کیفیت بالا یکی از اهداف گروه تولیدی صنعت ابزارآلات باستانی است.

خرید قفل کتابی

طراحی منحصر به فرد قفل فولادی کتابی گلد لوتوس مانع از اهرم شدن وسیله ای برای باز کردن قفل می شود و همجنین ظاهری شکیل و زیبا دارد. © 1399 کلیه حقوق برای وب سایت فروشگاه اینترنتی خاجی کالا محفوظ می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را قیمت قفل کتابی با این قفل ساده و ایمن، انواع آن، مزایای استفاده از آن و نکاتی در مورد خرید و انتخاب آن آشنا کنیم. در زندگی مدرن و صنعتی امروزه ، انواع مختلفی از لوازم و تجهیزات ما را احاطه کرده اند که اکثر آنها مجهز به یراق آلات مختلفی هستند.

قیمت قفل کتابی گرانیت مدل G-K-100

در واقع ، باید گفت که بهترین افزودنی برای قفل کتابی ، درهای آکاردئونی است ، این ترکیب می تواند ضریب امنیت را در هر مکانی چندین برابر کند. با توجه به اینکه ارائه بهترین خدمات به مشتریان شعار همیشگی ما است ، با افزایش نیازهای مشتریان همیشه وفادار پیستوله رنگ پاش ، این شرکت برای تکمیل خانواده محصولات خود ، گروه محصول ، از جمله سخت افزار درب ، قفل های امنیتی و کابینت به سبد محصول اضافه شده است. طراحی منحنی زیبا این قفل به همراه ظاهر خاص و چشم نواز آن ، از امکان بازگشایی قفل با هر وسیله ای جلوگیری می کند.

  • این قفل‌ها در برابر شکسته شدن بدنه مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند.
  • به منظور افزایش امنیت درب‌‌ها هنگام بسته شدن، لازم است که از قفل استفاده کنید، با توجه به امنیت بالای قفل کتابی، در این مطلب به بررسی نکات مربوط به خرید قفل کتابی پرداختیم که بتوانید موارد مربوط به آن را به راحتی مورد استفاده قرار دهید.
  • برندها و شرکت‌های داخلی و خارجی زیادی این قفل پرکاربرد را تولید می‌کنند تا از بازار پررونق این قفل پرطرفدار جا نمانند.
  • قفل های کتابی مدل های مختلف و مارک های مختلفی دارند که قیمت قفل کتابی به همین موضوع بستگی دارد و معمولاً قیمت قفل کتابی با کیفیت بالا می باشد.

در قفل کتابی دقت کنید که کلیدهای آن، پین های فعال بیشتری داشته باشد. این مورد باعث می شود که کلید شما، به راحتی کپی نشود و قفلتان با کلید های دیگری باز نشود. بازه قیمتی قفل های ضد اسید و ضد برش از170،000تومان آغاز و بسته به
نوع جنس بکار رفته در آن قیمت نهایی قفل کتابی افزایش می یابد. از جمله محصولات موجود در فروشگاه یراق ابزار می توان به قفل کتابی و قفل آویز اشاره داشت.

بهترین قفل کتابی ضد سرقت و ضد اسید

همچنین وضعیت قرار گرفتن ساچمه‌ها نیز می‌تواند در بالا بردن امنیت آن موثر باشد، چرا که گاهی سارقان با استفاده از سوراخکاری قفل و خارج کردن ساچمه‌ها اقدام به باز کردن آنها می‌کنند. مهمترین مزیت قفل‌های کتابی نسبت به سایر قفل‌ها استفاده کردن ابزار کلید تخت در آنها است این کلیدها نسبت به کلیدهای دندانه‌ای معمولی ایمنتر بوده و به آسانی کپی نمی‌شوند. قفل های رمزگذاری و ضد سرقت یکی از جدیدترین مدل ها هستند و از طریق یک سیستم امنیتی پیچیده، محیطی امن و قابل اعتماد ایجاد می کنند.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما