لینک سازی خارجی کیفیت بالا در مقابل Quantity

تولید محتوا و بک لینک دو عنصر در بهبود رتبه وب سایت و دیده شدن کسب و کارهای انلاین در مقابل سایر کسب و کارها و رقبا هستند. ولی اگر تعداد لینک ها زیاد باشد و در مدت زمان کم ساخته شوند و از همه مهم تر با کیفیت هم باشند (از نظر دامین آتوریتی بالا و نوع لینک) و همچنین برای یک یا دو کلمه کلیدی گرفته شده باشند مسلما گوگل خواهد فهمید که لینک ها خریداری شده اند. و همچنین بحث کوانتیتی و کوالیتی یعنی تکرار و کیفیت لینک هم در واقع مهم است. این بحث لینک سازی داخلی برای ارتباط صفحات که باعث می شود کاربران مان لذت بیشتری از بودن در سایت ما ببرند و سریع از سایت ما خارج نشود. پس ما در بحث انتقال ارزش اگر اصولی کار کنیم می توانیم به صفحات مهم سایت مان انتقال ارزش داشته باشیم و در نتیجه رتبه بهتری در گوگل بگیرد. بحث بسیار مهمی است و ما سعی می کنیم فقط نکات مهم را در واقع پوشش بدهیم چون موضوع خیلی گسترده ای و واقعا نمی شود در یک لایو ۱۵ دقیقه یا بیشتر به این موضوع پرداخت. بسیاری از کلماتی که در منو یک سایت انتخاب میشوند در سئو بسیار با اهمیت هستند و تأثیر زیادی روی سئو خواهند داشت.  Th is has  be en gener ated by GSA  C ontent Generator ᠎DEMO​.

هنگامی که شما لینک خارجی تهیه کرده و لینک سازی خارجی رو شروع می کنین، باید مراقب باشین تا لینک های با کیفیت بگیرید تا باعث ارتقای سایت خود بشین. اجازه بدهید این مطلب را با یک مثال شروع کنیم. البته انجامش به این سادگی نیست باید حتما استراتژی داشته باشیم و با توجه به استراتژی سایتمان لینک سازی را انجام بدهیم. با محیط وبلاگی که در اختیار شما قرار می دهد به آسانی یک وبلاگ اختصاصی خواهید داشت. آی پی اختصاصی یک هویت مستقل برای سایت بوده که تاثیر بک لینک شما را از نظر گوگل بهتر می کند. بک لینک هایی که با یک کلمه یا عبارت کلیدی در ساید بار سایت ها مثلا قسمت لینک های دوستان یا تبلیغات متنی قرار دارند اصلا خوب نیستند هر چند از سایت های بزرگی مثل پی سی دانلود گرفته شده باشند. بک لینک ها به سایت شما اعتبار می بخشند و جدا از مزیت هایی که در بالا اشاره کردیم باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شوند. اعتبار بالای وب سایت باعث می شود لینکی که در آن قرار می دهید نیز اعتبار بالایی نزد گوگل کسب کند.

بک لینک سازی از اصول مهم سئو است که می تواند باعث افزایش اعتبار و قدرت یک طراحی وبسایت شود. نکته مهمی که لینک سازی داخلی دارد این است که ما باید قبل از هر لینک سازی که می خواهیم انجام بدهیم اول تا حدی بلد باشیم با اصول اولیه لینک سازی که من سعی میکنم خدمتون عرض کنم و ثانیا ما باید لینک سازی را به صورت صحیح انجام بدهیم و کاملا با توجه به استراتژی سایتتون و صفحاتی که مشخص کردیم برای ما مهم است آن را انجام دهیم. من چند نکته را در این رابطه خدمتتان عرض خواهم کرد. شما فرض کنید حالا یک خانه را مثلا بخواهد لوله کشی کنیم باید تمام مسیرهایی که این خونه یعنی آبی که در خونه جریان دارد باز باشد و هیچ مسدودی نباشد و در سایت هم باید کارهایی را انجام بدهیم. یعنی صفحه هایی که بیشترین بک لینک را داشته باشند به عنوان صفحات محبوب و با ارزش برای گوگل تلقی می شوند.

یعنی ما در سایتمان اگر یک صفحه را لینک بدهیم به یک صفحه دیگه به این کار لینک سازی داخلی میگیم. بعد فهمیدم که دوره سند باکس گوگل، یعنی توی ۳ ماه اول فقط مقاله باید کنیم، در حال حاضر ۵ تا ۱۰ کلیک دارم. لینک در سئو بسیار مهم است و یک تگ HTML است که در هر جای سایت قرار بگیره وقتی کاربران روی آن کلیک می کنند به صفحه دیگری هدایت میشوند و متن لینک یا انکر تکست، متنی است که در این لینک قرار میگیرد و کاربران میبینند که در واقع خیلی مهم است. https://xseo.ir/ بهترین روش لینک سازی بسته به شرایط هر وبسایت میتواند متفاوت باشد اما بهطورکلی تالیف محتوای باکیفیت و رپورتاژ آگهی روشهای بسیار مفید و موثری هستند که در صورت اجرای درست و صحیح میتوانند تاثیر مثبت بسیار زیادی روی وبسایت شما داشته باشند. سرویس های بک لینک و رپورتاژ بهترین بک لینک می توانند این امر را محقق کرده و شما را با قرار دادن صفحات سایت خود در رتبه های برتر گوگل ، به نتایج دلخواهتان برسانند.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما