نظر کمپین سر پودین دسانتیس

واشنگتن – در روزهای آشکارا جنسیت‌گرایانه هالیوود، نویسندگان یادداشت‌هایی در مورد فیلم‌نامه‌هایشان درباره شخصیت‌های زن می‌گرفتند. کت و شلوارهای استودیویی سؤالاتی از این قبیل می پرسند: “آیا آنها می توانند به یک باشگاه استریپ اینجا بروند؟” یا “آیا می توانید او را به دیوار زنجیر کنید؟”

رایج ترین یادداشت مدیران مرد این بود: «دختر را دوست داشتنی تر کن».

بدون شک مشاوران ران دیسانتیس این روزها یادداشت هایی از اهداکنندگان با این پیام دریافت می کنند: «مرد را دوست داشتنی تر کن».

همانطور که دیوید اکسلرود به من گفت، فرماندار فلوریدا مانند “بازیکن دبیرستانی که گیک ها را به سمت قفسه ها پرتاب می کند تا تشویق کننده ها بخندند – و این نگاه خوبی نیست.”

او گفت که دیسانتیس درسی می‌آموزد: «نوع ترفندهایی که برای انتخاب شدن در سایر ادارات استفاده می‌کنید، در رقابت‌های ریاست‌جمهوری جواب نمی‌دهند، زیرا شما بسیار دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرید».

حتی در دنیایی که رسانه‌های اجتماعی و دونالد ترامپ ظالمانه‌تر کرده‌اند، به نظر می‌رسد دیسانتیس قصد دارد به میکی موس، مهاجران، همجنس‌بازان و زنان ضربه بزند. به دنبال گسترش پیشنهاد خود مبنی بر ممنوعیت بحث مدرسه در مورد گرایش جنسی و هویت جنسیتی و همچنین ممنوعیت شدید سقط جنین پس از شش هفته است. او حتی برخی از بچه های دبیرستانی را در طول همه گیری به خاطر پوشیدن ماسک توصیه کرد. روز پنجشنبه، دیسانتیس لایحه‌ای را امضا کرد که بر اساس آن تعداد هیئت منصفه مورد نیاز برای صدور حکم اعدام یک متهم از 12 به 8 نفر کاهش یافت.

به نظر می رسد دیسانتیس با تاکر کارلسون ساخته شده است، در برابر رابرت ایگر ضعیف است، در برابر ترامپ روباتیک است و با اهداکنندگان و حمایت کنندگان بالقوه ناتوان است. ترامپ 76 ساله و دسانتیس 44 ساله هر دو می‌توانند بداخلاقی باشند، اما پایگاه ترامپ او را سرگرم‌کننده می‌بیند، با نام مستعار “DeSanctimonious” و “DeSanctus” برای رقیبی که از نظر او “کسل کننده” است.

ترامپ به قدری مشتاق است که دیسنتیس را ضایع کند که به سمت دیزنی بیدار شد و بعداً تیتر MSNBC را در سایت رسانه اجتماعی خود منتشر کرد که “توهین افسون رون دیسانتیس در دی سی یک شکست بزرگ بود.”

دیسانتیس روز جمعه در یک رویداد بنیاد هریتیج در خارج از دی سی، به ترامپ شلیک کرد و گفت که می تواند کارگران فلوریدا را بفرستد تا دیوار ترامپ را تکمیل کنند.

اما همانطور که اکسلرود به خشکی اشاره کرد، “اگر آنها بخواهند وارد دعوای غذایی شوند، ترامپ همیشه با غذای بیشتری همراه می شود.”

ترامپ 2024 در همان روز حمله شدیدی را به دیسانتیس انجام داد و فلوریدا را در حال نابودی توصیف کرد (اگرچه ترامپ از زندگی در آنجا کاملاً خوشحال به نظر می‌رسد)، به حملات وحشیانه بوش پر به ماساچوست زمانی که او در برابر مایکل دوکاکیس رقابت کرد، اشاره کرد.

وقتی دیسانتیس چکمه‌های سفید رنگ نانسی سیناترا را می‌پوشد، ترامپ بداخلاق مقدار زیادی مهمات دارد، همانطور که جیمی کیمل می‌گوید، تا پس از طوفان در جنوب غربی فلوریدا گردش کند. یا زمانی که گزارشی ادعا می کند (که توسط فرماندار تکذیب شد) که دسانتیس با انگشتان خود پودینگ شکلاتی خورده است. (حامیان ترامپ در حال حاضر نامی در مورد آن زیبایی دارند.) دسانتیس اجازه داد فورت لادردیل به زیر آب برود و توسط سیل‌های ناگهانی غرق شود، در حالی که او در حال آزمایش آب‌ها بود.

کلمه “دوست داشتنی” به نقطه عطفی برای هیلاری کلینتون، الیزابت وارن و کامالا هریس تبدیل شد، به طوری که برخی از زنان حامی ادعا کردند که صحبت در مورد آن با نامزدهای زن جنسیت آور است.

اما به عنوان یک بار جری براون گفت من: «فکر می‌کنم ما همیشه بر اساس دوست‌داشتنی بودن قضاوت می‌شویم و فکر می‌کنم این چیزی است که بسیاری از سیاستمداران نمی‌خواهند اعتراف کنند. اما من می توانم به شما بگویم، وقتی شما را بیرون می اندازند، اغلب اوقات شما را دوست نداشتند. از تو خسته شدند

کن لانگون، یک مگادونور جمهوری خواه که 200 میلیون دلار به مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک کمک کرد، به واشنگتن پست گفت که نگران رفتار سفت و سخت دیسانتیس و ممنوعیت شدید سقط جنین او است. دیوید ترات، نماینده سابق جمهوری خواه میشیگان، به پلی بوک پولتیکو گفت که در دو سالی که در کنار دیسانتیس در کمیته روابط خارجی نشسته است، “او هرگز حتی یک کلمه به من نگفت، حتی سلام”. تروت گفت: “اگر می خواهید وارد سیاست شوید، یک نوع مهارت اساسی که باید داشته باشید دوست داشتنی بودن است.”

گرگ استیو، نماینده فلوریدا نیز به Playbook گفت که فرماندار هرگز با او تماس نگرفت – یا به تلاش های او برای برقراری تماس پاسخ نداد – حتی زمانی که او پس از سقوط 25 فوتی از نردبان در ژانویه در بیمارستان بود. او گفت که ترامپ اولین کسی بود که با او تماس گرفت. ترامپ همچنین قانونگذاران فلوریدا را در Mar-a-Lago پذیرایی کرده است.

روز دوشنبه، استیو از ترامپ حمایت کرد (تا روز جمعه، 11 نماینده فلوریدا برای ترامپ و یک نماینده برای دیسانتیس بودند) و او بعداً در توییتر نوشت: «متأسفم از دیدن مجلس و سنا فلوریدا، دو نهادی که افتخار خدمت در آنها را داشتم و آب را حمل می‌کردند. برای یک کمپین ریاست جمهوری اعلام نشده.»

دیسانتیس خود را «نوعی کالای داغ» به تایمز لندن اعلام کرده بود. اکنون فرماندار در آن مکان ناخوشایند پرسه می زند که به بهترین نحو توسط همینگوی در «برف های کلیمانجارو» تصور شده است.

مردم تعجب می کنند: چیست؟ که پلنگ در حال انجام اسب این ارتفاع؟

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما