پی اس جی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفت و مارسی به مصاف تاتنهام رفت

صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور:

پاری سن ژرمن زمانی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس می رود، با آنخل دی ماریا دشمن آشنا روبرو خواهد شد، در حالی که مارسی در یک گروه متعادل به مصاف تاتنهام هاتسپر آنتونیو کونته خواهد رفت.

پاری سن ژرمن – که دوباره در میان مدعیان کسب جامی قرار گرفت که از زمان تصاحب قطر در بیش از یک دهه قبل همچنان از آنها دور مانده است – در قرعه کشی روز پنجشنبه در استانبول مقابل دی ماریا، ستاره آرژانتینی سابق خود قرار گرفت.

پاریسی ها در گروه H نیز به مصاف بنفیکا و ماکابی هیفا قهرمان اسرائیل خواهند رفت.

مارسی، دیگر باشگاه فرانسوی حاضر در این رقابت‌ها، در گروه D، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا، آینتراخت فرانکفورت، همراه با اسپورز کونته و اسپورتینگ لیسبون به مصاف هم رفتند.

مرحله گروهی این فصل با بازی های دور اول در تاریخ 15 و 17 شهریور آغاز خواهد شد.

هر شش روز بازی در فاصله 9 هفته برگزار می شود و در تاریخ 1 و 2 نوامبر به پایان می رسد و یوفا باید مرحله گروهی را قبل از شروع جام جهانی در 20 نوامبر تکمیل کند.

بایرن به مصاف لواندوفسکی می رود

در حواشی قرعه کشی، بایرن مونیخ با بارسلونا روبرت لواندوفسکی همگروه شد، در حالی که ارلینگ هالند در حالی که منچسترسیتی مقابل بروسیا دورتموند به تساوی کشیده شد، به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت.

بایرن و بارسلونا نیز در گروه C به مصاف اینترمیلان خواهند رفت که با ویکتوریا پلژن قهرمان چک تکمیل می شود.

بایرن در یک چهارم نهایی در لیسبون در سال 2020 بارسلونا را 8-2 شکست داد، در حالی که کاتالان ها فصل گذشته نیز دو بار مقابل آلمانی ها شکست خوردند و در مرحله گروهی حذف شدند.

لواندوفسکی 34 ساله در فصل پایانی با بارسلونا قرارداد امضا کرد و پس از به ثمر رساندن 344 گل در 8 سال حضور در بایرن، مبلغی به 50 میلیون یورو (49.9 میلیون دلار) می رسد.

هالند در پایان فصل دورتموند را به مقصد سیتی قهرمان لیگ برتر ترک کرد. این تیم ها همچنین در گروه G به مصاف سویا و اف سی کپنهاگ قهرمان دانمارک خواهند رفت.

چلسی مقابل آث میلان

در جای دیگر، فینالیست فصل گذشته لیورپول در گروه A با آژاکس، ناپولی و رنجرز بازی خواهد کرد، در حالی که قهرمان فعلی رئال مادرید با سلتیک و همچنین RB لایپزیگ و شاختار دونتسک در گروه F روبرو خواهند شد.

چلسی، قهرمان سال 2021، در گروه E، قهرمان سری آ، میلان و همچنین ردبول سالزبورگ و دیناموزاگرب را در گروه E قرار خواهد داد.

در نهایت، پورتو و اتلتیکو مادرید برای دومین فصل متوالی در گروه B که بایرلورکوزن و قهرمان بلژیک کلوب بروژ نیز حضور داشتند، به مصاف هم می روند.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه)

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما