کسب و کار پر رونق می خواهید؟ روی لینک سازی خارجی تمرکز کنید!

برای اینکه بتوانید کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید؛ ناگزیر هستید که بهینه سازی و یا سئوی وب سایت را در اولویت کار خود، قرار دهید در واقع بدون رعایت فاکتورهای سئو نمی توانید وب سایت خود را در صفحات اول سرچ گوگل، ببینید. علاوه بر آن وب سایت شما و وب سایت رقبایتان در کلمات کلیدی مختلف وضعیت متفاوتی دارند و به همین علت نمی توان زمان دقیقی برای رسیدن به رتبه اول در کلمات کلیدی مختلف مشخص کرد. نکته طلایی این است که باید شناخت خوبی از مخاطبانتان داشته باشید؛ به این دقت کنید که آنها به کدام ابزار بازاریابی شما بیشتر توجه دارند و کدام ابزار بازاریابی برای آنها خوشایندتر است. این سرویس یکی از سرویسهای ویژه در زمینه رپورتاژ می باشد. پس حتما به کیفیت لینک های که به سایتتان داده می شود توجه ویژه داشته باشید. نکته مهم این است که شما باید تا زمان رسیدن به رتبه اول در کلمات کلیدی موردنظرتان همواره در حال بهینه سازی وب سایتتان باشید.

برای اینکه با رقبایتان آشنا شوید و از وضعیت رقابت در زمینه شغلی خودتان آگاه شوید کافیست کلمات کلیدی اصلی و مهم مرتبط با کسب و کارتان را در گوگل جستجو کنید و وب سایت های صفحه اول نتایج را بررسی کنید. هدف ما این است که بتوانیم در کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکارمان به رتبه اول گوگل برسیم. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، منجر به افزایش بازدید کننده سایت و درنهایت پیشرفت کسب و کار شما می شود؛ بنابراین میتوان گفت که تمامی کسب و کارها، جهت رشد و پیشرفت، به سئو نیاز دارند. در این مقاله ما 12 استراتژی لینک سازی خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد. لینک های داخلی و خارجی جزء مهمی از استراتژی لینک سازی خارجی و کمک به تقویت قدرت رتبه بندی SEO می باشد. وب سایت تنها یکی از ابزارهای بازاریابی است که می تواند تبدیل به مهم ترین ابزار بازاریابی کسب و کار شما شود. از میان وب سایت های موجود در صفحه اول، بیشترین رقابت میان ۳ وب سایت اول است؛ زیرا بیش از نیمی از کاربران بر روی یکی از 3 وب سایت اول نتایج کلیک می کنند.  Post was c᠎re​at ed by GSA  C​on᠎te nt G​ener ator ᠎DEMO.

نتایج تحقیقات انجام شده نشان می دهند که بیش از ۹۰ درصد کاربرانی که عبارتی را در گوگل جستجو می کنند، تنها همان صفحه اول را مشاهده می کنند و هیچ گاه وارد صفحات بعدی نمی شوند. درواقع تعداد کلیک بر روی وب سایتی که در رتبه اول گوگل قرار گرفته است، با مجموع کلیک های وب سایت های رتبه دوم تا دهم برابری می کند و حتی گاهی کلیک های وب سایتی که در رتبه اول قرار گرفته است از مجموع کلیک های وب سایت های موجود در ۳ صفحه اول بیشتر است. در سایت ایکس سئو : لینک سازی خارجی این کار لازم است که بهینه سازی وب سایتمان را آغاز کنیم. سئو چیست. سئو مخفف Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و بخصوص گوگل است. پاسخ این است که به هیچ وجه نمی توان زمان دقیقی برای رسیدن به رتبه اول در کلمات کلیدی مختلف تعیین کرد. البته لازم است به این مورد نیز توجه کنیم که در برخی کسب وکارها هنوز هم رقبای زیادی وجود ندارند و می توان با کمی تلاش به رتبه اول در کلمات کلیدی مربوط به آن کسب وکار رسید. هر دوی این افزونهها به سرعت لینکهای شکسته در هر صفحهای از وب را پیدا میکنند.

پس در هر دو حالت برای اینکه از رقبای خود پیشی بگیرید لازم است که ابتدا مطالب این سایت را با دقت مطالعه کنید و سپس تصمیم بگیرید که می خواهید خودتان وب سایتتان را سئو کنید یا اینکه برای این کار از شخص یا شرکت دیگری کمک بگیرید. حال با بهبود های فنی و بصری در کنار سئو تکنیکال می توان برای ایجاد برنامه ریزی های بلند مدت سئو و دسترسی به جایگاه های برتر گوگل با استفاده از سئو سایت در تهران اقدام نمود تا بهترین نتایج برای کسب و کار شما حاصل شود. به عنوان مثال اگر در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو فعالیت دارید قطعا تبلیغات در مجلات نمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد و در عوض، قراردادن بنر تبلیغاتی در تعمیرگاه های خودرو و پمپ بنزین ها می تواند بهترین بازدهی را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد. 4. بک لینک هایی که شما خریداری می کنید باید به صورت تخصصی فقط برای سایت شما ساخته شود ولی برخی از دوستان به علت طولانی بودن پروسه ساخت بک لینک، برای چندین سایت به صورت همزمان شروع به ساخت بک لینک می کنند که تمام شرایط بک لینک با کیفیت را با این کار زیر پا می گذارند.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما