گوگل از Pixel 7a، تلفن تاشو و ویژگی های هوش مصنوعی برای جستجو رونمایی کرد اخبار فناوری

دهلی نو: گوگل شرکت آلفابت در حال توسعه هوش مصنوعی بیشتری برای محصول جستجوی اصلی خود است، به این امید که برخی از همان هیجانات مصرف کننده را ایجاد کند که توسط به روز رسانی شرکت مایکروسافت برای موتور جستجوی رقیب بینگ در ماه های اخیر ایجاد شده است. در کنفرانس سالانه I/O خود در Mountain View، کالیفرنیا، در روز چهارشنبه (10 مه)، گوگل نسخه جدیدی از موتور همنام خود را ارائه کرد.

گوگل بازسازی‌شده که به آن «تجربه مولد جستجو» گفته می‌شود، می‌تواند در عین حفظ فهرست قابل‌شناختی پیوندها به وب، به پرسش‌های باز پاسخ‌هایی بسازد.

ساندار پیچای، مدیر عامل آلفابت، در این مراسم گفت که گوگل در حال ادغام هوش مصنوعی مولد در جستجو و همچنین محصولاتی مانند Gmail است که می‌تواند پیام‌های پیش‌نویس ایجاد کند، و Google Photos که می‌تواند تغییراتی را در تصاویر ایجاد کند، مانند قرار دادن شکل‌ها در مرکز و رنگ‌آمیزی در فضای خالی. .

سهام آلفابت روز چهارشنبه 4 درصد افزایش یافت. در مقایسه با رشد 8 درصدی شاخص S&P 500 در همین بازه زمانی، آنها تا کنون 26 درصد رشد داشته اند.

کتی ادواردز، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: مصرف‌کنندگان آمریکایی در هفته‌های آینده از طریق فهرست انتظار، مرحله آزمایشی که در طی آن Google کیفیت، سرعت و هزینه نتایج جستجو را کنترل می‌کند، به تجربه مولد جستجو دسترسی خواهند داشت.

هجوم گوگل به آنچه که به عنوان هوش مصنوعی مولد شناخته می شود، پس از معرفی ChatGPT، چت ربات دوست داشتنی Silicon Valley توسط استارتاپ OpenAI صورت می گیرد که یک رقابت خشمگین برای تامین مالی را در میان رقبای احتمالی به راه انداخت. هوش مصنوعی مولد می‌تواند با استفاده از داده‌های گذشته، محتوای کاملاً جدیدی مانند متن، تصاویر و کد نرم‌افزاری کاملاً شکل‌گرفته ایجاد کند.

OpenAI، با حمایت میلیاردها دلار از مایکروسافت و اکنون در جستجوی بینگ ادغام شده است، برای بسیاری به نسخه پیش فرض هوش مصنوعی مولد تبدیل شده است و به کاربران کمک می کند تا مقالات، قراردادها، برنامه های سفر و حتی رمان های کامل را بنویسند.

سال‌هاست که گوگل به عنوان برترین پورتال اینترنت، از زمانی که رقبا شروع به بهره‌برداری از این فناوری کرده‌اند، جایگاه مورد نظر خود را پیدا کرده است. در خطر، تکه ای گوگل از کیک غول پیکر تبلیغات آنلاین است که شرکت تحقیقاتی MAGNA امسال 286 میلیارد دلار تخمین زده است.

قیمت Google Pixel Fold

همچنین، گوگل یک گوشی هوشمند تاشو پیکسل جدید منتشر کرد که به مصرف کنندگان اجازه می دهد از هوش مصنوعی این شرکت استفاده کنند. برای شروع، این گوشی با قیمت 1799 دلار و با یک ساعت پیکسل رایگان عرضه می شود.

قیمت Google Pixel 7a

گوگل همچنین از گوشی ۴۹۹ دلاری خود به نام Pixel 7A رونمایی کرد که از چهارشنبه برای سفارش در دسترس است.

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما