shidachatbanner

(عکس) نسل جدید «هیوندای آوانته» همه را شوکه کرد!

هیوندای آوانت از بدو ورود به بازار جزو خودروهای لوکس محسوب می شد و هیوندای با به روز رسانی های شرکت خودروسازی کره ای توانست این عنوان را حفظ کند.

به گزارش خبرها، آوانته در اواسط دهه 80 وارد بازار ایران شد. این نسل سوم النترای (ATaq XD) است که در سال 2001 به بازار جهانی معرفی شد.

آوانت خودرویی بود که به گفته اکثر صاحبانش، دوستی تمام عیار برای جاده محسوب می شود. این خودرو که همچنان داغ بازار است، در دو مدل دستی و اتوماتیک مونتاژ می شود و به دلیل استفاده از سیستم تعلیق مدرن، کیفیت سواری بسیار خوبی دارد.

قسمت روکش موتور و مغز نسل هفتم این محصول از زبان طراحی هیوندای مدرن پیروی می کند. کاپوت موتور یقه یقه ای بسیار محسوس دارد و گریل جلو (پنچری جلو) و چراغ های اصلی و اشکال هندسی و گوشه های تیز بسیار چشم نواز است.

نسل جدید هیوندای آوانته

نسل هفتم این خودرو حدود 60 میلی متر افزایش طول داشت به طوری که فضای بیشتری در اختیار طراحان آن قرار گرفت. نمای عقب نیز به لامپ اصلی، حروف کرومی برند و سپر ساده متصل است.

جزئیات کابینت دارای ترکیبی از مواد بافت نرم و سخت است. یک صفحه نمایش بزرگ 8 اینچی در مدل پایه و صفحه نمایش 10.3 اینچی در حالت آپشن، تنظیمات ویژه برای سیستم سرگرمی و دوربین های محیطی و همچنین یک نمایشگر دیجیتال بین نشانگر و آمپر سنتی (هر دو صفحه با یک پوشانده شده اند. پوشش شیشه ای معمولی)، پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، فرمان با طراحی مدرن و دکمه های کنترلی کامل، شارژر بی سیم تلفن هوشمند، سیستم تهویه مطبوع هوشمند و … از جمله امکانات این قسمت است.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما