ارتش هند پیشنهاد نفوذ در منطقه بارامولا جامو و کشمیر را خنثی کرد اخبار هند

کشمیر: پیشنهاد نفوذ توسط نیروهای LOC در بخش Uri در منطقه Baramulla شمال کشمیر خنثی شد. این دومین پیشنهاد نفوذی بود که توسط نیروهای امنیتی در این ماه در شمال کشمیر خنثی شد. منابع ارتش اعلام کردند که تعداد نامشخصی از تروریست ها تلاش کردند تا به این سمت از کشمیر نفوذ کنند و ارتش پاکستان تلاش کرد تا از تروریست ها پوشش و پشتیبانی پهپادی داشته باشد، اما ارتش هند با رهگیری و درگیری با تروریست ها این تلاش را ناکام گذاشت. آنها افزودند که در این درگیری یک افسر ارتش مجروح شده و عملیات جستجو در جریان است.

مقامات ارتش گفتند، امروز صبح زود یک پیشنهاد نفوذ در فرقه اوری صورت گرفته است. همین امر با موفقیت توسط نیروهای آماده باش ما خنثی شده است. جستجو برای هر بازیابی در حال حاضر در حال انجام است. در تبادل آتش بین تروریست ها و یکی از نیروهای JCO ارتش از ناحیه دست و ساق پا دچار جراحات جزئی گلوله شد.

پس از شلیک، طرف پاک سعی کرد یک کوادکوپتر را نیز بر فراز محل حادثه به پرواز درآورد اما با شلیک از سمت خود به سرعت عقب نشینی کرد. موضوع کوادکوپتر همدستی بین تروریست ها و ارتش پاکستان را در ارائه کمک های لازم در هنگام اعمال نفوذ به منصه ظهور می رساند.

اوایل این ماه، در 3 مه، دو تروریست در روستای LoC کشته شدند، ارتش ادعا کرده بود که آنها موفق شده اند یک پیشنهاد نفوذ را خنثی کنند و دو تروریست را در یک درگیری مسلحانه در روستای Pinchad در بخش Machil LoC در منطقه Kupwara در شمال کشتند. کشمیر.

در پی سه برخورد متوالی در شمال کشمیر و حملات در پونچ و راجوری که در آن شش تروریست کشته و ده سرباز ارتش جان خود را از دست دادند، امنیت در جامو کشمیر تشدید شده است. LoC (خط کنترل) و مرزهای بین المللی شبانه روز در حال گشت زنی هستند تا اطمینان حاصل شود که هیچ تروریستی نمی تواند نفوذ کند یا تروریست ها در آن سوی مرز نمی توانند هر نوع سلاح و مهماتی را به خاک هند هل دهند. جامو کشمیر با توجه به برگزاری نشست گروه 20 در کشمیر که در 22 مه آغاز می شود، در حالت آماده باش است.

پرسنل امنیتی اضافی در زمین مستقر شده اند، هواپیماهای بدون سرنشین برای نظارت هوایی استفاده می شوند. سگ های مواد یاب به پرسنل امنیتی کمک می کنند تا خودروها را در نقاط بازرسی مختلف که برای جلوگیری از حرکت تروریست ها یا مواد منفجره از یک مکان به مکان دیگر ایجاد شده اند، بررسی کنند. پلیس گفت.

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما