اقامتگاه های ارزان قیمت جدید، آسایش روستایی را در قلب طبیعت ارائه می دهند

در سال 2021، زمانی که محدودیت‌های همه‌گیر مسافرت را محدود کرد، اشغال در Getaway – مجموعه‌ای از 30 ملک جنگلی در سراسر کشور، با کابین‌های کوچکی که از 109 دلار در شب کرایه می‌شوند – بیش از 99 درصد افزایش یافت.

جون استف، بنیانگذار و مدیر اجرایی Getaway، گفت: «این همه‌گیری طوفان عالی برای مردم بود تا در جنگل‌ها در کابین‌های خود فرار کنند، در طبیعت غوطه‌ور شوند و از نظر اجتماعی فاصله بگیرند.»

اگرچه الگوهای سفر شروع به عادی شدن کرده است، اما علاقه به اقامتگاه های خارج از خانه ادامه دارد. (ارقام گریز همچنان بالاست، در محدوده اشغال 80 تا 90 درصد.) سرویس رزرو کمپ Hipcamp از سال 2019 تقریباً دو برابر شده است و رزروها در این مدت هفت برابر شده است. مفاهیم جدید و جذاب مانند Terramor Outdoor Resort در بار هاربر، مین، برای پر کردن تقاضا برای اقامتگاه‌های نزدیک به پارک‌های محبوب ظاهر شد. در شهرستان واشنگتن، یوتا، که بخش بزرگی از پارک ملی صهیون را در بر می گیرد، طبق گزارش اداره مسافرت این شهرستان، کنوانسیون و گردشگری صهیون بزرگ، مالیات اقامت های شبانه از 8.9 میلیون دلار در سال 2022 به بیش از 15 میلیون دلار در سال 2022 افزایش یافت.

لیندزی روشکه، تحلیلگر مسافرت و مهمان‌نوازی با Morning Consult گفت: «با وجود بازگشت عادات سفر به وضعیت پیش از همه‌گیری با افراد راحت‌تر در شهرها و پارک‌های موضوعی، این روند تجربه طبیعت و ورود به فضای باز هنوز هم واقعاً مرتبط است.» ، یک شرکت تحقیقات بازار. “علاقه پایدار واقعی به مقاصد تعطیلات غیر سنتی و غیر سنتی وجود دارد.”

این روند دسته نوظهوری از گروه‌های هتل با مضمون فضای باز را پرورش داده است، از جمله فیلد استیشن، کمپ‌های LOGE، تریلبورن و اوو، که اغلب در نزدیکی پارک‌ها و مناطق حفاظت شده ملی و ایالتی قرار دارند، و در عین حال که نرخ‌ها را واقعی نگه می‌دارند، ماجراجویی را تشویق می‌کنند.

یان فریتاگ، مدیر ملی تجزیه و تحلیل مهمان‌نوازی در CoStar، یک شرکت تحلیلی املاک، گفت: «پس از همه‌گیری، این روند در حال تقویت است. . . وی همچنین خاطرنشان کرد که در سمت عملیات، هزینه های ساخت و ساز در مناطق روستایی متوسط ​​تر است.

مطمئناً تعداد زیادی استراحتگاه مجلل وجود دارد که غوطه ور شدن در طبیعت را فراهم می کند. در واقع، ULUM، از شرکت تفریحی تفریحی Under Canvas، در موآب، یوتا، حدود 30 دقیقه از پارک ملی آرچس، با اثاثیه وست الم در 50 چادر به سبک سافاری، یک رستوران مجلل، ماجراجویی با راهنما و قیمت هایی که از 549 دلار شروع می شود افتتاح شد. یک شب.

علاوه بر این، بسیاری از اقامتگاه‌های مستقل مانند Bluebird Parker Beach Lodge (از 119 دلار)، که در سال 2021 در کیپ کاد، در ماساچوست افتتاح شد، نرخ‌های مناسب و دسترسی به طبیعت را در بوق و کرنا می‌کنند.

هدف چهار شرکت هتل جدید یا در حال گسترش زیر ایجاد برندهای متمایز بر اساس ماجراجویی و دسترسی – مالی و غیره – در سراسر کشور، از کوه‌های Catskill در نیویورک تا بیابان‌های یوتا است.

زمانی که نیل دیپائولا در سال 2013 شرکت اسکان مستقر در سانتا باربارا، کالیفرنیا، AutoCamp را تأسیس کرد، با اقامتگاه‌های شیک در تریلرهای سفارشی Airstream، استراحت‌های راحت در طبیعت ایجاد کرد. اکنون با شش مکان AutoCamp، از جمله یک پاسگاه جدید افتتاح شده در ماه می در نزدیکی پارک ملی Zion (از 299 دلار)، آقای. Dipaola در حال معرفی یک اسپین آف مقرون‌به‌صرفه‌تر به نام Field Station است که اولین مکان خود را در ماه جاری در موآب، یوتا (از 159 دلار) افتتاح می‌کند و بازدیدکنندگان پارک‌های اطراف از جمله پارک ملی آرچس و پارک ملی کانیونلندز را هدف قرار می‌دهد.

در مقایسه با اتوکمپ به سبک بوتیک هتل، “ایستگاه میدانی برای افرادی است که واقعاً می‌خواهند در فضای باز بیرون بروند و فعالیت داشته باشند.” دیپائولا گفت.

اگر REI Coop یک Super 8 را تصاحب کند، ممکن است مانند Field Station Moab به نظر برسد، جایی که لابی به عنوان یک تجهیز کننده تجهیزات اجاره ای از جمله دوچرخه های کوهستانی را ارائه می دهد. راهنمای برنامه هایی در مورد نحوه استفاده از قطب نما یا اصول “هیچ ردی” در فضای باز را آموزش می دهد. اتاق‌ها از نظر عملکردی شیک هستند، با دیوارهای گیره‌ای برای آویز کردن وسایل. حتی برخی از آنها دارای سردرهایی هستند – سیستم چادرهای آویزان که معمولاً توسط صخره‌نوردان استفاده می‌شود – به دیوارها متصل شده‌اند. پدهای پارکینگ برای ون های کمپر (از 29 دلار) به مسافران جاده ای دسترسی به دوش و امکانات استراحتگاه را ارائه می دهد.

زندگی اجتماعی هتل حول آتش‌دان‌های فضای باز می‌چرخد، جایی که فیلد استیشن قصد دارد با راهنماهای محلی و ورزشکاران برای ارائه گفتگوهای عصرانه همکاری کند. یک کافی‌شاپ با کرایه‌های خرید و فروش نیز وجود دارد.

دو مکان دیگر در کالیفرنیا قرار است اواخر امسال در نزدیکی پارک ملی Joshua Tree و در دریاچه جنوبی تاهو افتتاح شوند که قیمت آن نیز مقرون به صرفه است، که بخشی از تلاش‌های این شرکت برای تشویق تنوع در فضای باز است.

او می‌گوید: «شامل قیمت پایین‌تر، در آغوش گرفتن افراد در تمام سطوح توانایی و دعوت فعالانه از مردم از همه قومیت‌ها، پیشینه‌ها، رنگ‌ها، نژادها و گرایش‌های مختلف است. دیپائولا گفت.

کمپ های LOGE – که به آنها “لژ” تلفظ می شود – ناشی از ناتوانی یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی آن Cale Genenbacher در یافتن هتل های مقرون به صرفه در مناطق تفریحی در فضای باز با دسترسی آسان به وسایل اجاره ای، قهوه خوب و یک محیط اجتماعی دلپذیر در اطراف یک آتش سوزی است. قبل از اینکه این کسب و کار را تأسیس کند، آقای. Genenbacher گفت، او در ارتش بود و “برای امرار معاش روی زمین می خوابید و من چیزی راحت تر می خواستم.”

LOGE اصلی که در سال 2017 در شهر ساحلی وستپورت، واشینگتن، چند ساعت دورتر از سیاتل افتتاح شد، به عنوان یک کمپ موج سواری با تخته، کایاک و لباس های خیس برای اجاره در دسترس است. برای مهمانانی که می‌خواهند آشپزی کنند، آشپزخانه در فضای باز مشترک با کباب‌های تراگر، کافه، آتش‌دان و کنسرت‌های هفتگی در فضای باز در تابستان ارائه می‌کند.

چهار مفهوم مشابه دنبال شد، بیشتر در شهرهای کوهستانی در کالیفرنیا، اورگان و واشنگتن، جایی که وسایل اجاره معمولا شامل دوچرخه های کوهستان و لوله های داخلی است.

ما معتقدیم که مردم به چیزهای اساسی مانند غذا، آتش و سختی پیوند دارند. ژننباخر گفت. «سختی واقعاً مثل گذشته وجود ندارد. بنابراین اکنون ماجراجویی است.»

LOGE به سرعت در حال گسترش قصد دارد شش مکان جدید را در سال جاری افتتاح کند، از جمله در ساوت فورک در جنوب کلرادو. St. جورج، یوتا، نزدیک صهیون. Taos، NM; نزدیکی پارک ملی گلاسیر؛ در میسولا، مونت. و منطقه اسکی کریستال کوه در واشنگتن. انتظار می‌رود که چهار ملک دیگر در مین، ماساچوست، نیویورک و ورمونت به دنبال داشته باشند.

مقرون به صرفه بودن برای کسب و کار بسیار مهم است، اتاق های آن از حدود 80 دلار در شب شروع می شود و در حدود 250 دلار به اوج می رسد.

“ما امیدواریم که بتوانیم بخشی از این داستان افرادی باشیم که حیاط خلوت خود را دوباره کشف می کنند.” ژننباخر گفت.

در میان مسافرخانه‌های جدید در فضای باز، Trailborn دوستداران طبیعت را هدف قرار می‌دهد که از طراحی معاصر و رستوران‌های با خدمات کامل استقبال می‌کنند.

اولین مکان Trailborn در استس پارک، کلو، دروازه شرقی پارک ملی کوه راکی، در ماه ژوئیه شروع به کار خواهد کرد. کوه‌های راکی ​​تریلبورن شامل دو متل سابق است که حدود یک مایل از یکدیگر فاصله دارند که مجموعاً 86 اتاق، یک رستوران، منطقه اجرا و استخرهایی با دوچرخه‌های قرضی برای عبور و مرور بین آنها را در خود جای داده‌اند.

استفاده از مواد ارگانیک مانند چوب‌های سبک و سنگ‌فرش به سبک مدرنیستی شیک، فضای باز را به لابی اصلی در مرکزتر دو آدرس دعوت می‌کند، جایی که یک دودکش کاشی‌کاری شده دو طبقه، میز جلو و صندلی کافه را از رستوران مکزیکی جدا می‌کند. ، کازا کولینا. اتاق‌ها، با لهجه‌های چوب بلوند، با هنر محلی تزئین شده‌اند و مجهز به خنک‌کننده‌هایی هستند که میهمانان می‌توانند در سفرهای روزانه از آن استفاده کنند (از 225 دلار).

شرکای تجاری بنیانگذار، بن واینبرگ و مایک وایس، امیدوارند که Trailborn را با رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و سرگرمی‌هایی مانند کنسرت‌ها، به یک مرکز اجتماعی تبدیل کنند. برای بچه ها قول می دهند لاشخور و چادر در اتاق ها برپا کنند. و برای اطمینان از اینکه مهمانان در مقصد کلرادو غوطه ور می شوند، یک راهنمای محلی برای منطقه ایجاد کردند و قصد دارند لیست های پخش الهام گرفته از آن را با مهمانان قبل از رسیدن به اشتراک بگذارند.

او می‌گوید: «ما یک محصول عالی و تجربیات ویژه می‌خواهیم، ​​اما این کار را به گونه‌ای انجام دهیم که مردم توان مالی آن را داشته باشند. ویس گفت.

انتظار Trailborns آینده در Mendocino، کالیفرنیا. منطقه گرند کانیون؛ و دو مکان در کارولینای شمالی، از جمله جامعه کوهستانی هایلندز و ساحل رایتزویل کنار اقیانوس.

از سال 2001، مدتها قبل از افتتاح اولین هتل خود در سال 2022، برند تجهیزات فضای باز Evo به فروش آنلاین اسکی، دوچرخه کوهستان، تخته موج سواری و اسکیت پرداخته است و در سال 2005 فروشگاه های خرده فروشی را اضافه کرده است. سه سال بعد، Evo با ارائه ماجراجویی به صنعت سفر پیوست. سفرهایی مانند دوچرخه سواری در کوهستان در اکوادور و اسکی در ژاپن.

سال گذشته، اولین هتل خود را در پردیس سالت لیک، یک توسعه 100000 فوت مربعی در سالت لیک سیتی، با مستاجرانی که شامل یک استودیوی یوگا، یک پارک اسکیت و یک سالن بدنسازی بولدرینگ برای کوهنوردان است، اضافه کرد. تمرکز کسب و کارهای ماجراجویی و ورزشی برای جذب مسافران در فضای باز طراحی شده است که ممکن است از بار و کافی شاپ روی پشت بام هتل نیز حمایت کنند یا شب را در یکی از 50 اتاق آن بگذرانند (از 199 دلار). یک مغازه اجاره ای به مهمانان و بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا بدون استفاده از وسایلی مانند اسکی و دوچرخه، ورزش جدیدی را امتحان کنند یا ورزش مورد علاقه خود را دنبال کنند.

برایس فیلیپس، موسس و مدیر اجرایی Evo، می گوید: «مسکن مانند چسبی است که آن را به هم متصل می کند.

Evo در حال حاضر در حال توسعه یک مفهوم مشابه در شهر تاهو، کالیفرنیا است که انتظار می رود زمستان آینده افتتاح شود، که شامل یک هتل 47 اتاقه و همچنین یک فروشگاه و کافه، با دسترسی آماده به مسیرهای دوچرخه سواری در اطراف دریاچه تاهو و اسکی در Palisades Tahoe است. ، حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

الین گلوساک ستون مسافر مقتصد را می نویسد. از او پیروی کن @eglusac.


سفر نیویورک تایمز را دنبال کنید ده اینستاگرام سوگند برای خبرنامه هفتگی اعزام سفر ما ثبت نام کنید برای دریافت نکات تخصصی در مورد سفر هوشمندانه و الهام بخش برای تعطیلات بعدی خود. رویای یک فرار در آینده یا فقط سفر با صندلی راحتی؟ ما را بررسی کنید 52 مکان برای رفتن در سال 2023.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما