انتخاب لوله مانیسمان ساده است

اگر قصد دارید لوله بدون درز رده 20 مانیسمان را خرید کنید، کارشناسان سایت لوله آنلاین میتوانند به شما کمک کنند تا مناسبترین نوع لوله را خریداری کنید. از طرفی اگر به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام به خرید اینگونه محصولات میکنید، باید وقت زیادی را صرف کنید تا قیمت لولهها و اتصالات را از فروشگاههای مختلف تهیه کنید و در نتیجه مناسبترین قیمت را انتخاب کنید. همچنین این لوله های بدون درز قابلیت محاسبه دقیق مقدار فشار را دارند که در نتیجه بعد از لوله کشی، مقیاس های دقیق تری حاصل شده و مشکلات کمی را به همراه دارند. خرید لوله و اتصالات از جمله مهمترین تأسیسات و محصولات برای یک ساختمان میباشد زیرا یک خرید بیکیفیت میتواند دردسرساز شده و مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. همانطور که میدانید بخش لولهکشی و فاضلاب جزو زیر بنای ساختمان محسوب میشود و معمولاً در داخل دیوار یا در سطح زمین نصب میشود، در نتیجه در صورت هرگونه خرابی و یا نشتی، تعمیر آن مستلزم تخریب دیوار یا سطح زمین، صرف هزینهی بسیار و کثیفکاری زیادی است، پس با انتخاب لوله و اتصالات با کیفیت و معتبر میتوانید از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری کنید.

در نتیجه اگر محصولاتی که در این قسمت نصب میشوند کیفیت پایینی داشته باشند، در آیندهی نه چندان دور ساختمان دچار خسارات بسیار شدیدی شده و هزینههای بسیار سنگینی را برای مالک در پی خواهد داشت. در نتیجه کیفیتهای لولهها و اتصالاتی که در شرکتهای مختلف تولید میشوند با هم فرق دارد. محصولات این شرکت به طور دائم توسط آزمایشگاه مجهز شرکت داراکار که دارای گواهینامه آزمایشگاه همکار از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی است کنترل و مراقبت می گردد. این لوله ها در بخش های مختلف صنعت کشاورزی بسیار پرکاربرد هستند.

لوله مانیسمان

مثلاً در بخش کشاورزی به لولههای ضخیم و حجیم نیازی نیست و لولههای آبیاری معمولاً بسیار باریک و ریز هستند و ابعاد آنها کوچک است. 1. لولههای جوش داده شده (ERW): در این روش، با برداشتن یک صفحه مسطح به نام “اسکلپ” و لولهکردن آن، لبههای لوله جوش داده میشوند. ممکن است لازم باشد بیش از یک مرتبه از پرایمر استفاده شود. اطمینان حاصل کنید که لوله، اتصالات و شیرآلات قبل از شروع استفاده از پرایمر و چسب، در دمای یکسان قرار داده شوند.

امروزه با توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت ساختمانسازی، نیاز به انواع مختلف لوله و اتصالات در قسمتهای مختلف یک بنا بیش از پیش حس میشود و بخش لوله و اتصالات یک ساختمان از مهمترین بخشهای زیربنایی آن به شمار میرود. هنگامی که از لوله های پنج لایه استفاده کنید شاید کار کردن با انواع دیگر لوله ها امری خوشایند نباشد. توجه به این نکات باعث میشود که مونتاژ سیستمهای لولهکشی PVC با استفاده از چسب، در تمام طول سال و در مناطق مختلف کشور امکانپذیر باشد و از آببندی ۱۰۰% سیستم نیز اطمینان حاصل شود. این لوله به دلیل مقاومت و استحکام بالا، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد و بر اساس ضخامت، به ردههای مختلفی تقسیم میشوند. این لوله ها که زیرمجموعهای از لولههای فولادی محسوب میشوند طبق کاربرد، سایز و رده به انواع مختلفی تقسیمبندی میشود و در دو سایز شش و ۱۲ متری و ردههای ۲۰ و STD، ۴۰، XS، ۶۰، ۰۸ ،۱۰۰ ،۱۲۰ و ۱۴۰ و ۱۶۰ وXXS..تولید میشوند که ردههای ۲۰ و ۴۰ و ۸۰ نسبت به دیگر انواع موجود بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

البته باید در نظر داشت لوله مانیسمان رده 40 ممکن است در سایزهای مختلفی تولید شود که و ضخامت آن به نسبت سایز متغیر است؛ به عنوان نمونه ضخامت لوله مانیسمان رده 40 سایز 1 اینچ، حدود 3.38 میلیمتر است. مجتمع آسین ابهر در اردیبهشت ماه سال 1401 فروش لوله مانیسمان رده 40 خود را با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه کرده است. به خاطر داشته باشید که لولهها و اتصالات با توجه به اندازههای مختلفشان، قیمت متفاوتی نیز دارند و باید ابتدا کیفیت و سایز مورد نظر خود را انتخاب کرده تا لیست قیمت مناسب را دریافت کنید. باید بتونید بدون هیچگونه مشکلی تا حدود 50 سال از آن لوله و اتصالات استفاده نمایید. این گروه تولیدکننده لوله های فولادی در سال در قرن نوزدهم و ابتدای قرن بیستم بودند. کارخانه تولید لوله و اتصالات تک لایه بیست بسپار اسپادانا ، فعالیت خود را از سال 1385 در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه آغاز نمود. قیمت روز لوله مانیسمان برای هر نوع به صورت جداگانه توسط کارشناسان آهن ملل از کارخانه های تولیدکننده استعلام می گردد. نمونه هایی از ضخامت های لوله های بدون درز به صورت Sch 20 رده ۱۰ بیان می گردد.

در حال حاضر این شرکت لوله مانیسمان رده 20 را در ضخامت و سایزهای متفاوت از 2/1 تا 34 اینچ تولید میکند. پس از توفیق و ایجاد سبد متنوعی از محصولات پلیمری تک لایه ، جهت ایجاد رفاه هرچه بیشتر مصرف کنندگان ،درسال 1394 حرکت نوینی را در زمینه تولید لوله و اتصالات تلفیقی چند لایه (پنج لایه ) آغاز نموده ایم که پس از اندک زمانی به تولید انبوه رسید که مانند گذشته با حفظ کیفیت برتر تولیدات ، رعایت حقوق مصرف کننده ، خدمات پس از فروش وداشتن استانداردها، گواهی نامه ها و تأییدیه های کیفیت بین المللی ما را به یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه این محصولات نیز تبدیل نمود. شما برای آگاهی از آخرین قیمت انواع لوله های مانیسمان با کیفیت و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. در ساخت انواع لوله های درزدار ابتدا ورق فولادی به شکل لوله فرم داده شده و سپس محل درزها بوسیله جوش بهم متصل میگردند. لوله چدنی پس از ریختهگری در دستگاه خنکشده و سپس از قالب خارج میشود.

از دستگاهی برای جابهجایی ماسهها در اطراف قالبهای افقی استفاده میشود. فرآیند تولید لوله چدن در سه روش گودالی، افقی و گریز از مرکز انجام میشود. سمباده کشیدن قسمتهایی که توسط پرایمر آمادهسازی شدهاند، باعث حذف آسان برخی مواد پلاستیکی از روی سطوح اتصال میشود. از قالبهایی با روکش ماسه استفاده میشود که بهصورت افقی در دستگاه ریختهگری گریز از مرکز قرار میگیرند. در انتهای مسیر افقی سیستم لوله کشی فاضلاب پوش فیت از اتصال دریچه بازدید انتهایی در دو سایز 75 و 110 استفاده می شود. سه راه پلیکا نوعی اتصالات پلیکا می باشد که برای انشعاب گیری یا تغییر مسیر لوله پلیکا مورد استفاده قرار میگیرد سه راه پلیکا در سه زاویه 45 و5/87 و 90 درجه موجود می باشد یکی دیگر از انواع این محصول سه راه تبدیل می باشد که ضمن تغییر مسیر یا انشعاب گیری در مسیر لوله پلیکا امکان تغییر سایز لوله را نیز فراهم می کند. مقاله حاضر به معرفی انواع لولههای چدن و کاربردهایشان میپردازد. با توجه به رشد روزافزون صنعت و نیازهای متنوع، انواع دیگری از لولههای چدنی نیز در بازار عرضه شدهاند که بر اساس خواص و ویژگیهای خود، کاربردهای متنوعی دارند.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما