بسته های رومینگ جدید روز چهارشنبه معرفی شد

ایرانسل که پیش از این دو بسته رومینگ اینترنت ویژه زائران اربعین حسینی را معرفی کرده بود، از سه بسته رومینگ جدید نیز رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباط و دسترسی زائران اربعین به اینترنت، سه بسته جدید را به لیست بسته های رومینگ اینترنت اربعین اضافه کرد.

این سه بسته جدید شامل بسته 75 مگابایتی با قیمت 36000 تومان، بسته 150 مگابایتی با قیمت 66000 تومان و بسته 300 مگابایتی با قیمت 126000 تومان می باشد.

ایرانسل پیش از این دو بسته دیگر را در این زمینه معرفی کرده بود که شامل بسته 600 مگابایتی به قیمت 250 هزار تومان و بسته 1 گیگابایتی به قیمت 390 هزار تومان می شود.

بسته جدید رومینگ الربعین

تمامی پکیج های فوق دارای اعتبار هفت روزه بوده و قابل استفاده در مناطق تحت پوشش سه اپراتور در عراق شامل زین، آسیاسل و کورک می باشد.

بسته های رومینگ اینترنت به ویژه در ایام اربعین از طریق کد دستی #4*1111* و همچنین ابر اپلیکیشن موبایل ایران قابل فعال سازی است.

مشترکین ایران توجه داشته باشند که بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران در هنگام حضور در کشور عراق قابل استفاده نخواهد بود و در صورت نیاز باید بسته های ویژه اینترنت رومینگ را فعال کنند.

پیشنهادات و تعرفه های ویژه ایرانسل در ایام اربعین حسینی 1401 اینجا قابل مشاهده است.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما