تماشای Cate Blanchett Break Down در «Tár»

در «آناتومی یک صحنه» از کارگردانان می‌خواهیم اسرار ساخت صحنه‌های کلیدی فیلم‌هایشان را فاش کنند. قسمت های جدید سریال را در روزهای جمعه ببینید. شما همچنین می توانید مجموعه بیش از 150 ویدیوی ما را در YouTube تماشا کنید سوگند در کانال یوتیوب ما مشترک شوید.


وقتی لیدیا تار در خانه دوران کودکی خود را باز می کند، سیل احساسات را در این صحنه از “Tár” که نامزد شش جایزه اسکار شده است، باز می کند.

کیت بلانشت در نقش لیدیا، رهبر ارکستر مشهوری که شهرتش پس از یک رسوایی خدشه دار می شود، بازی می کند. این صحنه نزدیک به پایان فیلم است.

لیدیا پس از نواختن چند نت روی یک پیانوی بی کوک، به اتاق خواب دوران کودکی خود می رود، جایی که مجموعه ای از ویدیوهای لئونارد برنشتاین را می یابد که در جوانی تماشا کرده است. او یکی را در پخش کننده VHS می گذارد و می نشیند تا آن را وارد کند.

تاد فیلد، نویسنده و کارگردان فیلم، در روایت این سکانس گفت: «همانطور که نوشته شد، این صحنه یک یادداشت لطف بود. خودشه. در فیلمنامه، به سادگی می‌گفت: «به تار نزدیک شو، تا تأثیری که این اولین بار روی او گذاشت را به یاد بیاور». اما در عمل به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل شد.”

فیلد گفت که قرار بود یک لحظه کوچک تا برادرش به خانه بیاید. او گفت: «اما وقتی کیت فروخته شد، اتفاقی برای او افتاد، و کل تاریخ این اتاق، رویای کودکی این شخصیت برای نجات از آن، همراه با رسوایی که تجربه کرده بود، مانند موج به کیت برخورد کرد. او آنقدر این شخصیت را به طور کامل مجسم کرده بود که به سادگی شکست

بررسی “Tár” را بخوانید.

“Tár” را در طاووس پخش کنید.

در خبرنامه Movies Update ثبت نام کنید و خلاصه ای از نظرات، اخبار، انتخاب های منتقدان و موارد دیگر را دریافت کنید.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما