بازیگران زن فرانسوی در همبستگی با زنان ایرانی موهای خود را کوتاه کردند

صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور: اصلاح شده:

یک هفته پس از آنکه اصغر فرهادی، فیلمساز ایرانی از هنرمندان خواست تا از معترضان در ایران حمایت کنند، ژولیت بینوش، هنرپیشه فرانسوی ویدئویی از خودش و بیش از 50 بازیگر فرانسوی دیگر منتشر کرد که به نشانه همبستگی، تکه‌های موی خود را کوتاه می‌کنند. لیزا نسلسون، منتقد سینما به ما یادآوری می‌کند که تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان فرانسوی دهه‌ها است که روی فیلم‌سازان ایرانی سرمایه‌گذاری می‌کنند، مانند مرجان ساتراپی، رمان‌نویس فرانسوی-ایرانی، گرافیکی که فیلم زندگی‌نامه‌ای «پرسپولیس» در فرانسه ساخته شده است.

در کنار «پادشاه زن» می‌چرخیم، که داستان Agojie را روایت می‌کند، گروهی کاملاً زن از جنگجویان که برای محافظت از پادشاهی داهومی در قرن نوزدهم در بنین کنونی تشکیل شده‌اند.

لیزا همچنین درباره آخرین فیلم برادران تحسین شده داردن، درباره دو پناهجوی جوان در بلژیک به ما می گوید. همچنین نگاهی اجمالی به «فرزند ششم» لئوپولد لگراند داریم که درباره معامله غیرقانونی بین یک زوج بدون فرزند و زوجی با یک فرزند بیش از حد است.

به علاوه، در پنجمین سالگرد افشاگری‌هایی که جنبش #MeToo را راه‌اندازی کرد، به فیلمی در آینده نگاه می‌کنیم که بر اساس تحقیقات درباره اتهامات علیه تهیه‌کننده هاروی واینستین است.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما